Beantwoord

Modem is geel en word steeds trager

  • 29 July 2020
  • 6 reacties
  • 58 keer bekeken

Hoe kan ik een nieuw modem bestellen? Is het mogelijk om te bellen met iemand van de klantenservice?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 July 2020, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Monique van Dijk , welk merk en type(nummer) modem heb je?

 

Klantenservice: 0800 - 0402, gratis.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Monique van Dijk, welkom! Je kunt inderdaad gratis bellen met 0800-0402. Je mag ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s) en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt. Dan help ik je er graag verder mee! Welke Experia Box heb je?

Reputatie 7
Badge +28

Gelet op de gele kleur zou het zomaar de V7 kunnen zijn. 

Gelet op de gele kleur zou het zomaar de V7 kunnen zijn. 

En daar krijg je standaard gewoon een nieuwe voor.:relaxed:

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels via een andere weg gelukt is! Zo niet, weet je ons te vinden.Â