Beantwoord

Modem is vervangen maar de oude netwerknaam is nog te zien

  • 4 May 2021
  • 6 reacties
  • 1762 keer bekeken

er is een nieuwe experiabox V10A opgehangen maar wifi werkt nog op oude V8 experiabox netwerknaam (SSID) en WPA2 key

ik probeer een nieuw apparaat te verbinden maar oude netwerknaam (SSID) met WPA2 key en nieuwe netwerknaam (SSID) met WPA2 key kunnen niet verbinden.

Hoe kan ik deze apparaten verbinden met nieuwe V10A en met welke WPA2

icon

Beste antwoord door Nick83 4 May 2021, 22:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als de Experiabox vervangen word, dan neemt de nieuwe Experiabox automatisch dezelfde netwerknaam en wachtwoord aan als de vorige Experiabox. Dit heeft KPN zo gemaakt, zodat u niet al uw apparaten opnieuw hoeft aan te melden.

de bestaande apparaten werken idd maar ik wil nieuwe apparaten verbinden en krijg de melding: kan geen verbinding maken.

Reputatie 7
Badge +24

de bestaande apparaten werken idd maar ik wil nieuwe apparaten verbinden en krijg de melding: kan geen verbinding maken.

U moet de oude netwerknaam en bijbehorende oude wachtwoord gebruiken. Dat zou moeten werken. De bestaande apparaten gebruiken die ook.

Bij de oude apparaten zijn de wachtwoorden opgeslagen, deze weet ik niet.

 

Hoe kan ik achter de oude netwerksleutel komen?

Reputatie 7
Badge +11

Op een van je reeds verbonden apparaten naar http://192.168.2.254/ gaan in een webbrowser, hier log je in met het admin-password dat op de achterkant van het modem staat. Bij de optie ‘WLAN’ kun je de wifinaam en wachtwoord inzien of aanpassen.