Beantwoord

Modem Kapot !?

• 17 mei 2012
  • 3 reacties
  • 10458 keer bekeken

Ik heb al jaren lang een goed werkende internet connectie zonder problemen tot vandaag. Ik ben in het bezit van een Thomson speedtouch 546 (ding is 7 jaar oud ofzo) en krijg nu meldingen in mijn diagnostics van mijn modem genaamd KERNEL warm restart en KERNEL cold restart. naar mijn wete zijn dit hard-ware fouten !? klopt dit ?!

Tijdens het online gamen verlies ik mijn connectie maar mijn lampjes blijven groen branden (niet knipperen) hij loopt gewoon vast. ik kan zelfs niet meer in de modem via 10.0.0.138

het enige wat ik dan kan doen is mijn computer of mijn modem resetten om mijn verbinding terug te krijgen.

Als ik game gebeurd dit gemiddeld 1 x per 30 minuten en word er gek van

nieuwe firmware helpt niet (voor zover die nog te vinden zijn voor dit oude ding)

dus wat nu ?! kan iemand me helpen ?!

icon

Beste antwoord door Jeroen_ 23 mei 2012, 10:17

Beste slebbo,

Ik zie dat het pakket vandaag bij u bezorgd gaat worden. Kunt u laten weten wanneer u het pakket ontvangen heeft en alles weer werkt? 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Je hebt 2 keuzes:

- Zelf een nieuw modem kopen die je zelf moet configureren

- Contact opnemen met KPN. Volgens mij heb je recht op een nieuw (gratis) modem

Reputatie 5
Badge +7
Beste slebbo,

Het lijkt er inderdaad op dat uw modem defect is. In dat geval heeft een klant altijd recht op een nieuwe Experiabox ter vervanging. Heeft u voor mij uw postcode, huisnummer en telefoonnummer in een privébericht? Dan ga ik het voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Jeroen 

Reputatie 5
Badge +7
Beste slebbo,

Ik zie dat het pakket vandaag bij u bezorgd gaat worden. Kunt u laten weten wanneer u het pakket ontvangen heeft en alles weer werkt? 

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer