Beantwoord

Modem kapot

  • 5 June 2019
  • 2 reacties
  • 108 keer bekeken

Beste KPN,

Mijn internet modem (KPN Experia Box) is kapot. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?

Ik heb de modem paar keer gereset maar de wifi wil niet meer werken, alleen de bedraade verbinding werkt nog goed.

Alvast bedankt voor uw hulp,

Vriendelijke groet,
Tomas



Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 June 2019, 10:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Liesbeth, welkom op het forum! Je hebt gereageerd op een nogal oud topic, vandaar dat we je bericht hebben afgesplitst naar een eigen topic. In je reactie heb je alleen het originele bericht gequote zonder verdere informatie. Kun je aangeven wat er precies aan de hand is bij je? Wat werkt er niet, wat nog wel en wat heb je al geprobeerd :)

Vul ook je gegevens in op je profiel, dan kunnen we indien nodig hier dingen uitmeten en nakijken.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, @Liesbethvw. Ik ga er dan ook vanuit dat het (eventueel via andere weg) gelukt is om je probleem verholpen te krijgen. Mocht je toch nog vragen of problemen hebben, reageer alsnog.