Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Modem met pensioen?

Reputatie 1
Hallo,
Mijn huidige modem, Speedtouch 870, kan het allemaal niet meer zo goed bij benen geloof ik. (is ook al behoorlijk op leeftijd in modem jaren gerekend 😎 )
Regelmatig valt wifi weg en moet ik een paar keer resetten, hoewel tv nog wel goed gaat.
Wat zijn de mogelijkheden voor een ander modem?

M.vr.gr
Frank
icon

Beste antwoord door Paul_ 18 juli 2017, 15:54

Bedankt voor je bericht Frank! Het nieuwe modem is onderweg. Zie je inbox voor meer details! 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +11
KPN vervangt deze dingen op verzoek! 🙂

@Team: Is het mogelijk een idee om hiervoor een servicetool in te richten? 😛
Reputatie 6
Badge +16
SjorsK schreef:

Is het mogelijk een idee om hiervoor een servicetool in te richten? :P

Het zou me niks verbazen als Frank zijn modem, en mogelijk ook tv-ontvanger indien dat nog een Motorola is, via deze tool gewoon kan omwisselen 😉
Reputatie 6
Badge +14
Hey @frank8265, welkom! Dat is inderdaad al wel een oudje. 🙂 Heb je de link die Peter deelt al geprobeerd? Als het goed is moet het op die manier kunnen namelijk. Laat je weten of het lukt?
Reputatie 1
Heb de laatste dagen een aantal keer de tool geprobeerd.
Resultaat: 4 x foutmelding, 7 x ruim 30 minuten zonder internet, de steeds terugkerende vraag om het modem terug naar fabrieksinstellingen te zetten (1 keer lijkt me voldoende, maar volgens de tool niet), regelmatig de melding dat m'n gegevens niet kloppen (staan op de factuur, dus zou moeten kloppen), een modem waarbij de wifi nu nog vaker dan anders wegvalt en de neiging om de hele zooi buiten te flikkeren.

Dit schiet totaal niet op... 😡
Reputatie 6
Badge +16
Vanmiddag kun je het best dan even de klantenservice bellen om de experiabox te laten omruilen.
0800-0402

Laat je even weten of het via die weg gelukt is?
Reputatie 1
Dat schoot ook niet op, bleef maar zeuren over een monteur langs sturen terwijl het probleem volgens mij duidelijk aan het oude modem ligt. Kwam ook zeer ongeïnteresseerd over.
Ik loop wel een keer bij de kpn winkel binnen als ik eens tijd heb.
Reputatie 6
Badge +16
In de winkel kunnen ze hier helemaal niks mee. Die doen niet aan omruil van defecte/oude apparatuur.
Ik zal je wel even bij Paul attenderen. Dan kan die het wel afronden.

Wéér zo'n reactie van de tel. helpdesk waar wij (op het forum) ons nou zó aan ergeren. . .
Reputatie 6
Badge +14
Logisch dat het inmiddels frustrerend is, je zou hier niet zoveel tijd aan kwijt moeten zijn. De tool die eerder is genoemd zou alleen moeten meten welke apparatuur je hebt, geen resets moeten doen of dat soort dingen. Zoals Peter aangeeft heeft langs een winkel lopen geen zin. Ik ga voor je aan de slag. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 6
Badge +14
Bedankt voor je bericht Frank! Het nieuwe modem is onderweg. Zie je inbox voor meer details! 🙂
Reputatie 1
Opgelost!

Met dank aan Paul en PeterG!
Allebei hartstikke bedankt voor de hulp en de service,

M.vr.gr.
Frank
Reputatie 6
Badge +14
Mooi zo! Graag gedaan. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden. 😃

Reageer