Beantwoord

Modem Perikelen

• 2 juli 2015
  • 1 reactie
  • 123 keer bekeken

Reputatie 1
HELP HELP..... ik moet gemiddeld om de vier uur mijn Experia Box v9 opnieuw opstarten.....ondanks dat alle lampjes branden (oa internet verbinding) is de modem in zijn geheel GELOCKED en niet meer toegankelijk. Ik was hiervoor een tevreden klant van XS4ALL en had NOOIT problemen met de meegeleverder Fritz!Box. Wie heeft een oplossing? Resetten en de firmware upgraden heeft reeds plaats gevonden......zonder blijvend resultaat...

icon

Beste antwoord door Koen_1 4 juli 2015, 13:50

Goedemiddag Cesar2015,

Vervelende situatie! Aangezien het resetten van de Experiabox het probleem niet verholpen heeft, lijkt het me het beste om je Experiabox om te ruilen voor een nieuwe. Zou je me hiervoor je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen in een privébericht? Ik help je hier dan verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Cesar2015,

Vervelende situatie! Aangezien het resetten van de Experiabox het probleem niet verholpen heeft, lijkt het me het beste om je Experiabox om te ruilen voor een nieuwe. Zou je me hiervoor je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen in een privébericht? Ik help je hier dan verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer