Beantwoord

Modem problemen

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Heb problemen met modem het internet in huis is niet best en als ik aan de modem kom waar de stekkers in zitten 

staat alles een moment stil tv beeld 

icon

Beste antwoord door Roosje70 29 October 2019, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Roosje70, niet fijn dat je verbinding het niet goed doet. Goed dat je het laat weten, ik help je graag op weg om dit op te lossen.

Ik begrijp dat de internetverbinding het niet goed doet en dat het beeld even stil staat als je aan het modem komt. Hoe gebruik je de internetverbinding: via een kabel of draadloos via WiFi? Kan je me iets specifieker vertellen wat je merkt? Is internet bijvoorbeeld traag? 

Daarnaast heb je ook Interactieve TV bij jouw abonnement, klopt dat? Hoe is de tv-ontvanger met de Experia Box verbonden, is dat rechtstreeks met een kabel? Gaat televisie kijken gewoonlijk wel goed?

Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Als het goed gaat is het nu opgelost 

heb zaterdag contact gehad via chat

en maandag een nieuwe modem ontvangen 

we wachten af 

MVG ronald

Reputatie 7
Badge +19

@Roosje70 Hoi Ronald, fijn om te horen dat je contact gehad hebt, en dat je ook het nieuwe modem al ontvangen hebt! Mocht je iets opmerken of als ik iets voor je kan doen, dan weet je me hier te vinden :slight_smile:

Ja top