Beantwoord

Modem Reset hersteld wachtwoord niet! v10 Experia box

  • 9 December 2019
  • 2 reacties
  • 1754 keer bekeken

Hallo allemaal mijn moeder heeft sinds kort een Experiabox V10A. Ik wil instellingen in de modem/router aanpassen maar ik kom er niet in. Ik heb het volgende al geprobeerd om erin te komen:
 

  • via 192.168.2.254 inloggen met een atomatisch gegenereerde inlognaam nl. admin. Dan het wachtwoord achterop de box op de sticker invoeren. Geen resultaat.
  • allerlei wachtwoorden proberen zoals; [leeg], password, kpn, KPN, 0000, 1234, admin... Geen resultaat
  • via https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/servicetool-herstellen-fabrieksinstellingen-experiabox-modem.htm de fabrieksinstellingen herstellen. Geen resultaat want als ik geen wachtwoord invoer op adres 192.168.2.54 waar de inlognaam (admin) automatisch staat geschreven dan krijg ik deze melding te zien 'Your Username or Password may have error. Please check it' Na een aantal pogingen krijg ik EEN UUR tijdstraf.
  • harde reset uitvoeren waarbij ik het reset knopje bedien totdat het oranje lampje aangaat. Geen resultaat want de V10A blijft voorgoed niet toegankelijk en internet komt er niet doorheen.
  •  hoe moet ik dat apparaat terugzetten in de fabrieksinstellingen zodat ik het in kan stellen naar mijn wensen?

 

 

zouden jullie eventueel het vanuit KPN kunnen resetten?

 

mvg

Ricardo

icon

Beste antwoord door RicardoAveentje 9 December 2019, 01:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hierbij is het opgelost! na 4x resetten is het modem wachtwoord ook eindelijk gereset!, nu kan ik de modem gaan instellen

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Ricardo, welkom op het forum. 

Gek dat het 4 keer heeft moeten duren. Uiteraard kunnen wij het vanaf hier ook doen. Gelukkig is dat niet meer nodig, fijn om dit te lezen. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.