Beantwoord

Modem rood licht

  • 28 February 2019
  • 14 reacties
  • 548 keer bekeken

Modem lampje blijft rood/roze branden. Alles al gedaan qua resetten en stekkers er uit. Geen internet en tv
icon

Beste antwoord door Joran 4 March 2019, 11:05

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @aansluiting niet klaar, welkom! Wat balen dit 😞. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je een berichtje stuurt wanneer je dit gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee. Gaat het om een nieuwe aansluiting of heeft het eerder wel gewerkt?
Heb de gegevens ingevuld. Heb zelf inmiddels alles al geprobeerd
Het werkte tot vanmiddag 13u daarna niets meer
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Brandt het knopje nu rood of roze? En heb je de Experiabox al eens gereset? Dat kan je doen door een pen of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ aan de achterzijde van het modem. Houd een aantal seconden ingedrukt. Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.
Ja rood of roze , goeie vraag. Ik hou het op rood/roze 🤔. Resetten al fedaan, alles al fedaan wat ik zelf kon doen. Na reset heel even op groen dan weer op rood/roze
Reputatie 7
Badge +30
Haha het is toch wel handig dat ik weet welke kleur het precies is 😉. Welke Experiabox heb je? Heb je de Experiabox rechtstreeks aangesloten op het IS/RA punt?
Dan moet KPN de kleuren duidelijker maken. Heb al vaak gelezen dat t verschil tussen rood em roze niet duidelijk te zien is. Het lijkt zelfs vanaf bepaalde hoek oranje. Dus zeg het maar. Rood roze oranje. Ja alles is goed aangesloten want ik heb hem al Een tijdje. Experia box v10a.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @aansluiting niet klaar, Marcia is net vrij dus ik neem het even over. Ik probeerde je te bellen maar ik krijg geen gehoor. De reden dat ik belde is omdat ik een afspraak met een monteur wil maken. Er lijkt een probleem met de lijn te zijn die niet op afstand is op te lossen. Heb je hier morgenmiddag tijd voor? Ik kan vanaf 12:00 een monteur aansturen. Laat maar weten!
Ik heb geen gemiste oproep op mijn mobiel (06****) morgen kan, ik ben vanaf 12.30u thuis
Reputatie 7
Badge +28
Poging 2 wel geslaagd gelukkig 🙂 Nog even ter bevestiging, de monteur is morgen tussen 14:00 - 16:00 ingepland. Ik hoor graag of het allemaal naar tevredenheid is opgelost!
@Joran , de modem doet het ineens weer, lampje groen. Tv en WiFi werkt beide. Weird. Weet dus niet of ik de afspraak met de monteur nog moet laten staan, voor een check oid. Of deze cancellen?
Reputatie 7
Badge +30
In de doorgeefestafette neem ik het nu even over omdat Joran inmiddels ook weg is. Ik zou de monteur toch laten komen. De verbinding is weliswaar up, maar ik zie toch wat in de meting naar voren komen waarvan het goed is dat de monteur even kijkt. Voornamelijk of je aansluitpunt in orde is.
Is goed! Bedankt voor je reactie 😊
Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat de monteur de hoofdaansluiting heeft vervangen en de lijn ziet er weer prima uit 🙂 Alles naar wens @aansluiting niet klaar?

Reageer