Beantwoord

Modem te oud volgens Wifi Manager

  • 27 July 2021
  • 16 reacties
  • 359 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb de laatste tijd wat problemen met m’n WiFi verbinding in en rondom het huis. Zojuist heb ik de WiFi manager van KPN gebruikt en deze geeft aan dat mijn modem te oud is. Ik zou deze kunnen vervangen voor de KPN Box 12, maar moet hier dan SuperWifi bij afnemen. Zelf heb ik al 2 stuks Expedia WiFi van KPN in gebruik en zou deze wel willen blijven gebruiken als dat kan. 
 

De vraag is dan ook: kan ik ook enkel mijn modem kosten loos vervangen? 
 

Alvast bedankt! 
 

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 July 2021, 21:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Kan je, dmv de + en -, de super wifi niet op 0 zetten?

@Vlijm dit gaat helaas niet. Zoals je ziet is de “min” grijs. Blijkbaar moet er dan minimaal één stuks van afgenomen worden, vandaar mijn vraag 😊

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Barkes88 
Beter even bellen 0800 0402 dan heb je het snelste antwoord.

Reputatie 7
Badge +20

Ben je er via 0800  0402 al iets mee opgeschoten @Barkes88? Zo nee dan hoor ik het graag zodat ik hier even in kan duiken!

@Maja_ ik ben er nog niet aan toe gekomen om te bellen, dus als jij iets voor me kan betekenen zou dat fijn zijn 😊

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan dat absoluut @Barkes88 :blush: Er is een Box12 onderweg, zónder SuperWifi punt! Als het goed is heb je inmiddels een sms'je ontvangen met informatie over het omruilen :slight_smile:

@Maja_ echt super! Heb de sms inderdaad al ontvangen 👍🏻 Mijn dank is groot 😊

Reputatie 7
Badge +20

Top! Heel graag gedaan @Barkes88 :blush:

Hallo , ook ik heb dezelfde ervaring. Hoe regel ik de gratis box 12 en de superwifi voor 29 euro. 

Groetjes, Martin

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Nitram19 

Dan moet je de KPN Wifi manager uitvoeren. Lees er meer over in het volgende topic.

KPN Wifi Manager: verbeter je wifi! | KPN Community

De Wifi Manager controleert eerst of je verbinding met het KPN netwerk helemaal in orde is. 
De Wifi Manager heeft bijna 100 verschillende uitkomsten.
Eén van de uitkomsten kan een KPN Box 12 zijn met een superwifi voor €29,50.

Thanks, is reeds zo gelukt. 👍👍

Reputatie 7
Badge +20

Thanks, is reeds zo gelukt. 👍👍

Super!

bedankt voor het op weg helpen @RBxx :blush:

Ik krijg via de WIFI manager te horen dat mijn modem te oud is. Kan ik deze omruilen voor een Box12 van KPN? (zonder super wifi)?

Ik krijg via de WIFI manager te horen dat mijn modem te oud is. Kan ik deze omruilen voor een Box12 van KPN? (zonder super wifi)?

Hallo @Henk Bloem , als het goed is geeft de wifimanager ook de vervolghandelingen aan na het advies van modemvervanging. Of dat een Box12 wordt is niet gezegd, het kan ook een V10 of V10a zijn.

 

de wifimanager geeft aan dat de Box12 geschikt is!

 

de wifimanager geeft aan dat de Box12 geschikt is!

 

Hallo @Henk Bloem Dat is geen garantie dat je die ook krijgt, want de V10 en V10a zijn ook zeer geschikt, het ligt er net aan wat er toevallig op de plank ligt.