Beantwoord

Modem toe aan vervanging maar koerier is niet op komen dagen.

  • 20 October 2021
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Reputatie 2

Schijnbaar gaat er wel vaker wat mis bij KPN. Kan haast ook niet anders dan met een groot bedrijf. Onze modem is aan vervanging toe en zou afgelopen maandag geleverd worden. Tot dusver nog niets gezien.

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 October 2021, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Klawo, ik heb even voor je nagekeken wat er met jouw nieuwe modem is gebeurd. Ik zie dat het apparaat voor je klaar ligt sinds maandag bij de Primera Musselkanaal. Daar kun je het modem omruilen. Let er op wel dat je dit doet voor 25 oktober. Na die datum gaat het apparaat retour naar KPN. 

Reputatie 2

Nou, dankjewel, verleden week ik mij door KPN bericht dat afgelopen zondag de modem zou worden meegegeven met de bode naar Primera  Musselkanaal. Ik zou die maandag een berichtje krijgen als de modem zou zijn gearriveerd. Wel, ik heb geen bericht gehad. Vandaar mijn actie op het forum. 

Groet Klaas

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Klawo , bedenk wel dat het bij KPN standaard een omruilactie is, m.a.w. gelijk oversteken.
Je moet het oude modem inleveren, anders krijg je het nieuwe modem niet mee.

Reputatie 2

Hallo,

 

Modem omgeruild en geplaatst. Alle lampje branden, maar mijn draadloze laptop heeft geen wifiverbinding en mijn gesm ook niet. Waarschijnlijk moet ik een nieuwe WPA code invoeren? Zo ja waar vind ik deze. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Klawo 

Welk modem heb je nu gekregen? Normaal gesproken zouden de WiFi instellingen van het oude modem automatisch overgezet moeten zijn, maar in sommige gevallen gaat dat mis.

Log eens in op het nieuwe modem via https://mijnmodem.kpn/ . Bij de nieuwere modems staat het daarvoor benodigde Admin password op een etiket aan de achterzijde. Kijk dan hoe de SSID en WPA2-key zijn ingesteld. Je kan ze dan ook veranderen.