Beantwoord

Modem V10a geeft problemen met wifi

  • 9 August 2019
  • 7 reacties
  • 156 keer bekeken

Badge
terugkomend van vakantie stond onze modem te knipperen. Kennelijk iets gebeurd tijdens onze afwezigheid. na opnieuw opstarten nu constant problemen met draadloze verbindingen o.a. met onze mobiele telefoons, een Iphone en een Samsung.
Vreemd genoeg heeft de laptop wel draadloos contact en werkt de TV (gedraad aangesloten) wel goed. De Iphone heeft wel wifi verbinding, de Samsung opeens weer niet. Nu opeens weer alleen 4g mogelijk en niet via wifi. inmiddels 4 x gebeld met kpn en ook meerdere malen ge reset maar zonder goed resultaat. Wie weet een oplossing?
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 August 2019, 09:03

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @HBL13 Dat is een gekke situatie. Je hebt de Experia Box al eens een volledige fabrieksreset gegeven? Ik kijk graag even met je mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @HBL13 Ik zie dat je niet hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Je hebt wel je gegevens achtergelaten en ik kan zien dat je ook via de klantenservice contact hebt gehad. Als het goed is is er een afspraak met een monteur gemaakt? Ik ga er vanuit dat de problemen daarmee keurig opgelost zullen worden. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Badge
Bart,
Ik snap helemaal niets van de KPN werkwijze. Er stond voor mij de 20e een monteur gepland. Omdat ik de vorige week weer problemen had heb ik weer gebeld. Toen is er kennelijk aangenomen dat ze het hadden opgelost en wordt ik afgelopen maandag door backoffice gebeld dat ik(ja ik!!!!) mijn afspraak had gecanceled en of ik misschien een andere afpraak wilde maken. Ik ging even helemaal uit mijn dak want ik heb de 20e een paar vrije uren speciaal voor die monteur opgenomen en zeker niet de afspraak gecanceled.
Later belde iemand op om het recht te zetten en een andere afspraak te maken. Ik blijf niet aan de gang met vrij vragen voor een monteur die vervolgens er af wordt gehaald.
Ik wil gewoon een afspraak keihard bevestigd op de mail die ook keihard wordt nagekomen
Als je dat voor mij kunt regelen dan verdien je eeuwige roem !
Badge
Hi Bart
Ook nog even het volgende, vandaag werd er een nieuw modem v10a bezorgd, had ik niet om gevraagd. Ik had om een monteur gevraagd. Het lijkt erop dat hoe groter het bedrijf hoe dwazer iedereen als een kip zonder kop aan het werk is......
Is dit zoiets van: hier heb je een nieuw modem zoek het verder zelf maar uit???????
Reputatie 7
Badge +24
Ja... als u 1maal alreeds een monteur gepland heb staan, moet je tussentijds niet nog een x bellen, want dan snappen ze het niet meer 😄
Badge
Tja welkom in de wondere wereld van (mis)communicatie
Reputatie 7
Badge +20
Bart,
Ik snap helemaal niets van de KPN werkwijze. Er stond voor mij de 20e een monteur gepland. Omdat ik de vorige week weer problemen had heb ik weer gebeld. Toen is er kennelijk aangenomen dat ze het hadden opgelost en wordt ik afgelopen maandag door backoffice gebeld dat ik(ja ik!!!!) mijn afspraak had gecanceled en of ik misschien een andere afpraak wilde maken. Ik ging even helemaal uit mijn dak want ik heb de 20e een paar vrije uren speciaal voor die monteur opgenomen en zeker niet de afspraak gecanceled.
Later belde iemand op om het recht te zetten en een andere afspraak te maken. Ik blijf niet aan de gang met vrij vragen voor een monteur die vervolgens er af wordt gehaald.
Ik wil gewoon een afspraak keihard bevestigd op de mail die ook keihard wordt nagekomen
Als je dat voor mij kunt regelen dan verdien je eeuwige roem !

Ik wil heel graag eeuwige roem, maar ik weet niet zeker of je hem mij wilt gaan verlenen. Ik heb zojuist contact gehad met de afdeling die monteurs inplant. De afspraak op 20ste is inderdaad geannuleerd en ik heb aangegeven dat dit zeker niet de bedoeling is geweest. We hebben gekeken of we de afspraak alsnog op de 20ste konden krijgen, maar dat lukt tot mijn spijt niet meer. Je bent eerder vandaag al wel weer gebeld door mijn collega's en je hebt tevens een SMS gekregen, om alsnog een afspraak te maken. Ik kan niet anders dan je vragen om dit via deze weg alsnog te doen. 😞

Hi Bart
Ook nog even het volgende, vandaag werd er een nieuw modem v10a bezorgd, had ik niet om gevraagd. Ik had om een monteur gevraagd. Het lijkt erop dat hoe groter het bedrijf hoe dwazer iedereen als een kip zonder kop aan het werk is......
Is dit zoiets van: hier heb je een nieuw modem zoek het verder zelf maar uit???????

Voorafgaand aan het opleveren van een nieuwe aansluiting of bij een wijziging waarbij een monteur is betrokken komt er soms een nieuwe modem. Die sturen we altijd vooruit. Dit zal bij jou ook het geval zijn. Als de afspraak met de monteur eenmaal is gemaakt zal deze Experia Box worden geïnstalleerd.

Reageer