Beantwoord

Modem V10A installeren lukt niet

  • 23 May 2020
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

KPN. Mijn modem kan ik niet installeren. Lampjes blijven blauw en rood knipperen. Wat kan ik doen? Ben een nieuwe klant.

icon

Beste antwoord door Lisa 23 May 2020, 14:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Karel Wagner Welkom hier op ons KPN Forum! Heb je het modem gewoon volgens de instructie aangesloten? Hoe lang knippert het modem al?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee. 

Kan niet op de pagina inloggen. Modem doet het nog steeds niet. Rood lampje brand nu bijna 24 uur!! Geen service van KPN. Denk dat ik van het 14 dagen bedenktijd gebruik ga maken. Telefonisch lost het ook niets op. Lijkt de Ziggo wel….Zitten je kabels goed vast?? Daar ben ik nu wel klaar mee. Wacht tot morgen en anders stuur ik de complete doos retour.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Karel Wagner, Jammer om te horen dat je het niet opgelost hebt gekregen. Was het niet mogelijk een monteur langs te laten komen? Ik kan helaas niet met je meekijken omdat ik geen gegevens van je kan inzien. Mocht je er nog baad bij hebben dat ik even mee kijk, geef het dan even aan in een reactie en voeg alvast je gegevens toe aan je profiel. 

 

het lukt maar niet om een signaal binnen te krijgen. ik stop er maar mee. geen kpn bij mij meer.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te horen @Karel Wagner . Ik kan helaas niets voor je betekenen zonder gegevens, dus mocht je nog baat hebben bij hulp, vul dan je profiel even in.

Reageer