Beantwoord

Modem valt weg

  • 25 February 2021
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag, onze modem vertoond storingen , is het mogelijk dat deze vervangen wordt voordat we geen internet meer hebben met een eigen kantoor aan huis is dit onmogelijk en kan echt niet , is een administratie kantoor.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 February 2021, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u? En welke storingen ervaart u?

Experia BOX v10

 

De wifi hapert regelmatig , ontvangst TV en Playstation is regelmatig verstoord of we moeten het dan resetten. Het werkt gewoon niet optimaal.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL, wat is de snelheid op uw adres volgens deze site? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Steunpilaar. Als je verbinding wegvalt snap ik dat je daar iets aan wilt doen. Je zegt dat de Wifi hapert, en dat tv en PlayStation merken dat de verbinding wegvalt. Gebeurt dat alle 3 tegelijkertijd? En wat doen de lampjes op de Experia Box V10 op dat moment? Als het allemaal tegelijkertijd gebeurt kan het ook zijn dat de verbinding zelf wegvalt, als dat zo is zal je precies hetzelfde merken met een nieuw modem. Laten we daarom eerst kijken wat er precies gebeurt, zodat we vanaf daar verder kunnen kijken. 
Zou je naast de antwoorden op de vragen van Nick en mij ook je forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik je verbinding vanaf hier ook nakijken.