Modems i.c.m. Apple AIrPlay, AirPrint en AppleTV

• 30 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 690 keer bekeken

Erg jammer maar sinds ik de nieuwe experia router H368 V9 heb werkt thuisdeling niet meer.

Ik kan zodoende mijn foto's  muziek en films niet meer vanaf mijn pc streamen.

Erg vervelend , zodra ik m'n vorige router aansluit werkt het weer wel , maar dan werken mijn 2 tv aansluitingen niet meer.

Al vanalles geprobeerd  maar niets wil nog helpen.

Wie weet hier een oplossing voor??

6 reacties

Probleem toch opgelost!!:cathappy:

Het blijkt nu als ik mijn apple-tv "bedraad"  aansluit op een lanpoort van de experiabox waar geen tv-aansluiting op zit dat de thuisindeling werkt.

Dus niet zoals het op mijn vorige experiabox waar het wel via wifi werkte.

ook werkt het dus  niet als je een switchje gebruikt samen met de setupbox voor de tv.

Reputatie 7
Dit probleem is al sinds eind 2013 bekend bij KPN.

Voor de bezitters van Apple apparatuur hoop ik oprecht dat de firmware update voor de V9 (december?) een oplossing gaat bieden.

heb even gezocht naar Apple-support maar omdat ik buiten garantie val gaat me die 29 euro kosten zonder garantie dat ze mij kunnen helpen , dat gaat me toch even te ver , zeker omdat het probleem niet bij apple zit maar in de experia-router (v9) van kpn.

Bedankt voor je reactie

Het ligt niet aan de apple of mijn computer want zodra ik er mijn vorige TG7 89VN experiabox weer aansluit werkt alles als een zonnetje ( behalve dan m'n tv aansluitingen)

Zou niet weten wat een goed Apple helpdesk telefoonnummer is.

Reputatie 2
Badge
Dit zou inderdaad prima moeten werken met de Experiabox, bel anders Apple even voor support? :)

Reputatie 2
Badge
Ik heb zelf een router achter de experiabox staan en ik heb nergens problemen meer mee.

Airprint werkt, Airplay werkt. Perfect zelfs.

Reageer