Beantwoord

Moet ik een wifiversterker opnieuw instellen na een modem reset?

  • 13 January 2019
  • 1 reactie
  • 9693 keer bekeken

Hoi,
Laatst is er een monteur bij ons thuis geweest (buiten kpn) hij heeft meerdere wifiversterkers door het huis geplaatst zodat we overal snelle internetverbinding hebben.
Nu ben ik alleen het wachtwoord voor mijn default gateway kwijt waardoor ik de modem dus moet resetten. Nu vraag ik me alleen af of ik de door de monteur geïnstalleerde wifiversterkers weer opnieuw moet instellen wanneer ik de modem reset.
Alvast bedankt als iemand het antwoord weet.
icon

Beste antwoord door Joran 14 January 2019, 13:16

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Robin, welkom op het forum! Het antwoord is helaas "dat ligt er aan." De Experia WiFi's nemen automatisch de instellingen over van de Experia Box. Als beide versterkers bekabeld zijn aangesloten (beide op de Experia Box, of eentje op de Experia Box en eentje op de andere versterker) wordt er opnieuw verbinding gemaakt na het herstarten van de Experia WiFi's.

Als de netwerknaam/wachtwoord nooit zijn aangepast behouden de Experia WiFi's de goede instellingen en hoef je niets aan te passen. Het is verder niet heel moeilijk opnieuw verbinding te maken, je kunt hiervoor de installatiekaart gebruiken. Die vind je ook onderaan op deze pagina: Experia Wifi

Reageer