Beantwoord

Moeten alle lampjes op glasvezelaansluiting.

  • 13 April 2019
  • 7 reacties
  • 1857 keer bekeken

Reputatie 1
Op de plek waar mijn glasvezelaansluiting in huis komt hangt een kastje met 3 lampjes
de bovenste brand stabiel groen
de tweede brand flikkerend groen
de onderste brand flikkerend oranje
Zie foto

Is zo iets normaal of moeten ze alle 3 stabiel groen branden, wie kan mij helpen??



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door wjb 13 April 2019, 18:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Dat lijkt me volstrekt normaal.
De bovenste zal wel het "Power" lampje zijn.
De middelste waarschijnlijk "Glas" en de onderste waarschijnlijk "Ethernet".
Het betekent wel dat de maximaal haalbare snelheid op jouw aansluiting 100Mbps bedraagt.
Wat voor een Experia Box heb je in gebruik?
Reputatie 1
een experiabox ZXV10 die inmiddels behoorlijk geel is verkleurd en nog al warm aanvoelt
Reputatie 7
Een ZTE H220N ofwel de V7.
Bel klantenservice op 0800-0402 (24x7) en vraag om omruil van die hoogbejaarde V7.
Het onderste lampje zal zeer waarschijnlijk ook groen gaan worden nadat de V7 vervangen is aangezien de V7 maximaal 100Mbps aan kan en de moderne Experia Boxen 1Gbps.
Reputatie 1
Dank je wel voor de info, ik ga bellen.
Reputatie 1
KPN heeft zojuist toegezegd dat maandagmiddag een nieuw modem voor mij klaar ligt, deze kan ik dan omruilen voor mijn oude apparaat. een snelle service.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @hpla, Wat fijn dat er inmiddels een nieuw modem onderweg is. Wanneer je jouw nieuwe modem hebt aangesloten en je hebt nog vragen. Laat je het dan weten?
Reputatie 1
Hoi @hpla, Wat fijn dat er inmiddels een nieuw modem onderweg is. Wanneer je jouw nieuwe modem hebt aangesloten en je hebt nog vragen. Laat je het dan weten?
nieuwe spullen aangesloten alles functioneert prima

Reageer