Beantwoord

Mogelijk defect modem

  • 29 July 2019
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

Ik heb enige problemen met mijn moden, xperia v10a.
Ik maak dit kenbaar aan KPN en vraag of ze een modem op kunnen sturen/ om kunnen ruilen.
Aangezien het een defect van het modem lijkt , is dit een logische oplossing.
Ik wordt verwezen naar de fora en het verder lekker uit te zoeken.

Ben vrij nieuw als klant bij KPN maar als er iets niet werkt naar behoren zeggen ze eigenlijk: ga lekker terug naar Ziggo.
Hoe kan dit nog bestaan?
icon

Beste antwoord door Susan_ 30 July 2019, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Leo van der Meer , als ik het zo lees lijkt het niet zo te gaan zoals het hoort.
Je moet gewoon gratis de klantenservice kunnen bellen en het probleem voorleggen.
Ze gaan eerst uitzoeken of het modem wel ècht defect is voordat ze een ander opsturen.
Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Leo van der Meer, bedankt voor je bericht!

Hoe jij te woord bent gestaan kan natuurlijk niet! Ik ben er niet bij geweest, maar we doen altijd onze uiterste best om elke klant zo goed mogelijk te helpen. Misschien had diegene zijn/haar dag niet, maar dat moet natuurlijk geen invloed op jou hebben.

Dat gezegd hebbende, ik help je graag verder. Ik ben wel benieuwd welke problemen je met jouw Experia Box V10A hebt! Want er zijn wat dingen anders dan vorige Experia Boxen, alles over de V10A kan je trouwens in dit topic lezen. Misschien wordt je daar al iets wijzer van!

Kan je aangeven welke problemen je ervaart, op wat voor apparaten en wat je hier al tegen gedaan hebt om het op te lossen? 🙂 Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Leo van der Meer, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer