Beantwoord

Mogelijke storing aan wijkverdeelcentrale

  • 25 February 2019
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Reputatie 1
Aan het Helenadal te Valkenswaard staat een verdeelstation voor glasvezel, tv en telefoon. Dit station is voorzien van een airco, waarvan een gedeelte op het dak staat. De ventilator van deze unit staat op het punt vast te lopen; als ik er langs loop tijdens de wandeling met mijn hond hoor ik dat het lager zijn beste tijd allang gehad heeft. Ik vermoed dat door het uitvallen van die airco de temperatuur in dit station erg op kan lopen, zeker als er net zo'n warme zomer gaat komen als afgelopen jaar. Deze hoge temperatuur kan dan natuurlijk leiden tot storingen in het netwerk waardoor een hele wijk zonder internet, tv en/of telefoon komt te zitten. Het station heeft een "nummerplaat", namelijk 38 NB 01.
Ik weet niet welke instantie verantwoordelijk is voor het onderhoud van dit gebouwtje, maar aangezien ik zelf klant ben bij KPN en ik er ook wel eens een auto van KPN bij zie staan lijkt het me een goed idee dit door te geven aan mijn provider en niet aan de conculega's.
Met vriendelijke groet,
Hans.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 February 2019, 13:07

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @hansbeus. Wat goed dat je dit hier meldt. Ik heb het gelijk intern doorgegeven. We moeten natuurlijk voorkomen dat straks een hele wijk zonder diensten zit. Bedankt voor het doorgeven!

Reageer