Beantwoord

Mogelijkheden sneller internet

  • 17 April 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

hallo, woon in buitengebied en kan binnenkort glasvezel van een andere provider krijgen.
mijn vraag is of er binnenkort een geweldige upgrade gaat aankomen.
mvg robert.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 April 2019, 21:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @trebornaps,

Wat fijn dat je in het buitengebied glasvezel krijgt, welke provider legt dan die glasvezel aan?
kabel noord
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Robert, welkom hier. Ik moet je helaas teleurstellen, op dit adres zijn er geen upgrades gepland. Op deze kabel zullen wij sowieso de snelheid van glasvezel niet kunnen evenaren, moet eerlijk toegeven dat wat snelheid betreft glasvezel altijd superieur is.
ok bedankt voor de reactie, natuurlijk ga ik voor de glasvezel maar, blijf het jammer vinden dat kpn zich niet meer inzet voor het buitengebied. op deze manier raak je toch weer klanten kwijt.
overigens ben ik zeer tevreden over jullie!.
mvg robert.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi @trebornaps,

Is dit niet misschien wat? Ik weet niet of je ervoor in aanmerking komt, maar wat is de snelheid die je nu kan halen?

Als dat lager is 12 Mbit/s, volgens mij kom je dan in aanmerking voor 4G Internet Buitengebied.
Ja klopt, 4 g hebben we al maar kan natuurlijk niet op tegen glasvezel en zo stabiel is dat nou ook weer niet