Mogelijkheid om vdsl te upgraden naar 200mb

• 25 april 2018
  • 125 reacties
  • 9937 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb sinds vandaag de mogelijkheid om via mijnkpn de snelheid te verhogen naar 200mb vdsl
Ik heb hem zojuist doorgevoerd maar via speedtest nog de oude snelheid .
Upgrade kan tot een uur duren stond in bevestigingsmail,, dus we wachten het nog ff af ?

125 reacties

Reputatie 7
Ik weet niet welke snelheid je haalt met de speedtest maar meer dan zo'n 100 Mb/s zal het niet worden. KPN levert voor DSL domweg nog geen abo's met hogere snelheden. De eventuele overcapaciteit wordt wel gebruikt voor tv en telefoon, zodat (een) tv- stream(s) niet ten koste gaan van je 100 Mb/s internet (als je zo'n abo hebt tenminste).
Reputatie 7
Ik heb sinds vandaag de mogelijkheid om via mijnkpn de snelheid te verhogen naar 200mb vdslKan je daar eens een screenshot van posten?
Reputatie 3
Badge
Het originele keuze scherm is niet meer zichtbaar om dat de bestelling nog in behandeling is. Maar bevestigings mail heb ik wel.

Ik maak gebruik van pairbonding
Reputatie 7
Badge +18
Uit die bijlages zie ik dat @marcel41 200 Mbit/s kan aanvragen??? ?? Dan wil ik dat ook wel! ??
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie het in de order systemen ook, Marcel. Ik ben een beetje verbaasd eerlijk gezegd maar wil je wel feliciteren 🙂

Maak jij deel uit van een testgroep binnen KPN? Want dit is volgens mij niet iets wat wij momenteel commercieel aanbieden.
Reputatie 3
Badge
Haha ja aanvragen is gelukt maar nog steeds oude snelheid. Volgens kpn chat kan het tot 24uur duren.
Reputatie 3
Badge
Ik zie het in de order systemen ook, Marcel. Ik ben een beetje verbaasd eerlijk gezegd maar wil je wel feliciteren 🙂

Maak jij deel uit van een testgroep binnen KPN? Want dit is volgens mij niet iets wat wij momenteel commercieel aanbieden.

Nee behoor niet tot de testgroep
Reputatie 7
Badge +18

Als @marcel41 niet in de testpilot zit, dan wil ik het ook aanvragen. Bij mij is Pairbonding ook mogelijk @Erwin_! 😉
Reputatie 7
Badge +18
Duidelijk 🙂 Ik zal intern gaan navragen waarom dit is opengezet. Ik gun je die upgrade uiteraard maar ik vraag me nu wel af of er aan onze kant iets mis is gegaan. Je houd ons ongetwijfeld op de hoogte van de voortgang, neem ik aan ? :D

Reputatie 7
Wow, KPN timmert echt aan de weg. 😉

En dat voor vier Euro extra, ik denk dat ik ga upgraden!
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie dat niet bij mij verbinding! 😞 Ik wil die 200 Mbit/s ook wel op mijn VDSL! 😞 Ik zie bij internetopties geen snelheidsverhoging bij staan:

😕
Reputatie 7
Badge +18
KPN gesproken, en ze gaan me 15 mei omzetten naar Bonding VVDSL. 😁
Reputatie 7
Badge +18
Het was inderdaad een foutje van onze kant. Het was een test die we per ongeluk publiekelijk hebben gezet.
@marcel: je order staat nog open. Het kan zijn dat deze alsnog op gereed springt en jij die upgrade hebt. Het kan ook dat het feest niet doorgaat.. Dit is een geautomatiseerd proces waar ik helaas geen invloed op heb. Mochten er onvoorziene kosten uitrollen sta ik daar uiteraard garant voor.
Reputatie 7
Badge +18
Het was inderdaad een foutje van onze kant. Het was een test die we per ongeluk publiekelijk hebben gezet.
@marcel: je order staat nog open. Het kan zijn dat deze alsnog op gereed springt en jij die upgrade hebt. Het kan ook dat het feest niet doorgaat.. Dit is een geautomatiseerd proces waar ik helaas geen invloed op heb. Mochten er onvoorziene kosten uitrollen sta ik daar uiteraard garant voor.
Ik moet zeggen dat die fouten vaker voorkomen. Laatst had ik dat ook met Glaszenders op me VDSL-verbinding. 5 maanden gehad, komen ze erachter dat ik die glaszenders had. Gooien ze het er weer af. Dan heb ik zoiets van: "laat het dan staan," en dat geldt ook voor wat er nu bij @marcel41 gebeurd. Geef hem dan ook maar die 200 Mbit/s aan snelheid. 😉
Reputatie 7
Het was inderdaad een foutje van onze kant. Het was een test die we per ongeluk publiekelijk hebben gezet.En mijn 1000Mbps ... ook een foutje? 😉
Wow, KPN timmert echt aan de weg. 😉

En dat voor vier Euro extra, ik denk dat ik ga upgraden!
Reputatie 3
Badge
Ff update vanaf deze kant, de upgrade is na 24 uur nog niet doorgevoerd dus ik verwacht er maar niet teveel meer van. Jammer want ik had graag het internet leegetrokken met die snelheid ?
Reputatie 6
Badge +8
Ik denk dat KPN nu een beetje de boel heeft verklapt en dat de snelheden op zowel koper (VDSL) als glasvezel omhoog gaan 🙂 (bijv per 1 juli als tarieven omhoog gaan?)
Reputatie 7
Badge +18
Ik denk dat KPN nu een beetje de boel heeft verklapt en dat de snelheden op zowel koper (VDSL) als glasvezel omhoog gaan 🙂 (bijv per 1 juli als tarieven omhoog gaan?)😂 🤣 Dat zou een stunt zijn! 😂
Reputatie 6
Badge +8
Ik denk dat KPN nu een beetje de boel heeft verklapt en dat de snelheden op zowel koper (VDSL) als glasvezel omhoog gaan 🙂 (bijv per 1 juli als tarieven omhoog gaan?)😂 🤣 Dat zou een stunt zijn! 😂

Toch denk ik dat sterk dat ze het verklapt hebben. Ik zat in de testgroep van de KPN ITV App, daar stond de hele tijd een HD logo van Boomerang in de app terwijl deze niet in HD was bij KPN. Maar TADA, vandaag ineens Boomerang in HD bij KPN.

Dit wordt een duur foutje! Het is namelijk ook niet logisch dat KPN Wholesite per eind mei 200 Mbit gaat aanbieden en dat de provider KPN dat niet doet maar bijvoorbeeld Tele2 en T-Mobile wel.

@marcel41,

Weet je de prijs nog van 200/20?

@wjb,

Kun je hem momenteel nog bestellen?
Oh boy zouden ze dan eindelijk Gbit gaan aanbieden, zal wel een foutje zijn dat het er nu al op stond, maar die pagina is waarschijnlijk niet voor niets gemaakt 🙂
Reputatie 3
Badge

Toch denk ik dat sterk dat ze het verklapt hebben. Ik zat in de testgroep van de KPN ITV App, daar stond de hele tijd een HD logo van Boomerang in de app terwijl deze niet in HD was bij KPN. Maar TADA, vandaag ineens Boomerang in HD bij KPN.

Dit wordt een duur foutje! Het is namelijk ook niet logisch dat KPN Wholesite per eind mei 200 Mbit gaat aanbieden en dat de provider KPN dat niet doet maar bijvoorbeeld Tele2 en T-Mobile wel.

@marcel41,

Weet je de prijs nog van 200/20?

@wjb,

Ik heb nu vdsl 80mb een upgrade naar 200mb kost 8,99 extra
Reputatie 7
Ik denk dat KPN nu een beetje de boel heeft verklapt en dat de snelheden op zowel koper (VDSL) als glasvezel omhoog gaan 🙂 (bijv per 1 juli als tarieven omhoog gaan?)Voor koper (VDSL) zou het maar zo kunnen dat KPN op korte termijn zal komen met een 200/20 Mbps abonnement.

Voor glasvezel denk ik dat de vork anders in de steel steekt. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat iemand met wat photoshop ervaring ons zit te belazeren. 😎

@wjb,

Nee, helaas dat aanbod heeft immers nog niet bestaan. Ik kan op mijn adres al geruime tijd een 1Gbps aansluiting krijgen via https://netrebel.nl maar nog niet via KPN.

Oh boy zouden ze dan eindelijk Gbit gaan aanbieden, zal wel een foutje zijn dat het er nu al op stond, maar die pagina is waarschijnlijk niet voor niets gemaakt :)Sorry ... 't was maar een geintje 😥 maar wel één met een serieuze boodschap voor KPN.
Reputatie 6
Badge +8
Ik denk dat KPN nu een beetje de boel heeft verklapt en dat de snelheden op zowel koper (VDSL) als glasvezel omhoog gaan 🙂 (bijv per 1 juli als tarieven omhoog gaan?)Voor koper (VDSL) zou het maar zo kunnen dat KPN op korte termijn zal komen met een 200/20 Mbps abonnement.

Voor glasvezel denk ik dat de vork anders in de steel steekt. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat iemand met wat photoshop ervaring ons zit te belazeren. 😎

@wjb,

Nee, helaas dat aanbod heeft immers nog niet bestaan. Ik kan op mijn adres al geruime tijd een 1Gbps aansluiting krijgen via https://netrebel.nl maar nog niet via KPN.

Dit meen je niet WJB! Hoe kun je ons dat aandoen 😉 zou wel leuk zijn als KPN de snelheden op glas ook omhoog gooit.

@marcel41,

De prijs van 8,99 is niet veel vergeleken met de 100/10 die momenteel 4,99 euro kost. Je bent dan slechts 4 euro duurder uit. Ik ben dan ook erg benieuwd of de optie als hij komt inderdaad 8,99 euro wordt.
Ziggo 200/20 no problem :😅
Reputatie 7
Badge +18
De prijs van 8,99 is niet veel vergeleken met de 100/10 die momenteel 4,99 euro kost. Je bent dan slechts 4 euro duurder uit. Ik ben dan ook erg benieuwd of de optie als hij komt inderdaad 8,99 euro wordt.€ 8,99 bijbetalen per maand bovenop je gewone abonnement? Dat vind ik juist veel. Als @wjb zijn verbinding wilt upgraden naar 1 GB down en 1 GB up, dan hoeft hij maar € 2,- p.m. meer te betalen bij Glasvezel aansluiting. 😕

Reageer