Mogelijkheid om vdsl te upgraden naar 200mb

• 25 april 2018
  • 125 reacties
  • 10721 keer bekeken

Toon eerste bericht

125 reacties

Reputatie 7
Als @wjb zijn verbinding wilt upgraden naar 1 GB down en 1 GB up, dan hoeft hij maar € 2,- p.m. meer te betalen bij Glasvezel aansluiting. 😕Nee Dennis, ik hoop dat je door hebt dat dat "screenshot" van mij fake is, het is een creatieve photoshop van de echte pagina, KPN biedt nog geen 1000Mbps abonnement aan.
Wel verwacht ik dat, als het ooit zover zal komen, de prijs realistisch is. Tussen elke trede van de snelheidverhogingen zit dan €4,-.
Reputatie 7
Badge +20
Wel verwacht ik dat, als het ooit zover zal komen, de prijs realistisch is. Tussen elke trede van de snelheidverhogingen zit dan €4,-.Aha, 😁 Oké, dan begrijp ik het!
Wel mooi dat je met je fotosjop skills een nieuwsbericht op Tweakers hebt weten te krijgen xD

En oh ja KPN kom op. Jullie apparatuur kan allang gbit aan. Ik zeg knal het nou eens open. 500mbit begint een beetje traag te worden.

Ik ben bereid om als testgroep te dienen
Reputatie 7
FAKE NEWS. 😂
Toch hoop ik dat KPN ons een keer gaat verrassen. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
FAKE NEWS. 😂
😂 Geweldig van Tweakers! 🤣 LOL! Nu moet KPN wel over de brug komen voor xDSL-klanten en Glas-klanten!!! 😂
Reputatie 7
Badge +9
In welk aspect van een FTTH abo 500/500 naar 1000/1000 upgrade zit hem dan de grootste verrassing wat jouw betreft?
Reputatie 7
Toch hoop ik dat KPN ons een keer gaat verrassen. 🙂In welk aspect van een FTTH abo 500/500 naar 1000/1000 upgrade zit hem dan de grootste verrassing wat jouw betreft?Dat KPN het dan zou gaan aanbieden.
De lijn is uiteraard al een 1Gbps lijn, het "enige" is dat KPN een 1000Mbps profiel moet definiëren en als abonnement moet aanbieden.
Ik heb sinds vandaag de mogelijkheid om via mijnkpn de snelheid te verhogen naar 200mb vdsl
Ik heb hem zojuist doorgevoerd maar via speedtest nog de oude snelheid .
Upgrade kan tot een uur duren stond in bevestigingsmail,, dus we wachten het nog ff af ?
Wat ik mij afvraag is hoeveel van de snelheid verlies je want ik heb nu ook een verlies dat heeft te maken hoever je van de centrale weg woont. Dus vraag ik mij af als je ongeveer 2km hoeveel je dan over houdt
Reputatie 3
Badge +1
Hier even een update van deze kant over de upgrade.
Ik kreeg ca een half uur geleden een sms van kpn met de informatie dat de upgrade naar 200mb is doorgevoerd. Ik kom net thuis en dacht we proberen eerst maar eens een speedtest en Woow wat een snelheid?. Mijn vorige internetpakket was 80/60 en je raad het nooit we halen nu 50/60 ?? modem was netjes opnieuw opgestart.
Reputatie 7

Apart, je hebt immers geen glasvezelaansluiting.
Reputatie 3
Badge +1
Klopt idd is toch echt vdsl
Reputatie 6
Badge +8
Hier even een update van deze kant over de upgrade.
Ik kreeg ca een half uur geleden een sms van kpn met de informatie dat de upgrade naar 200mb is doorgevoerd. Ik kom net thuis en dacht we proberen eerst maar eens een speedtest en Woow wat een snelheid?. Mijn vorige internetpakket was 80/60 en je raad het nooit we halen nu 50/60 ?? modem was netjes opnieuw opgestart.

Dat schiet niet echt op dus! 🙂 ik denk dat dat komt omdat het profiel niet goed is ingeladen (immers een test) en dat de centrale nog niet gereed is voor 200. Zou mij tevens niets verbazen als je nu een 'glasvezel' profiel in je modem hebt.
Reputatie 6
Badge +8
@wjb,

Het lijkt er sterk op dat ook totaaltv in jouw photoshop kunsten is getrapt ;)
https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-gaat-1gbps-internet-via-glasvezel-leveren/
Reputatie 3
Badge +1
haha lol ik wilde hem net gaan posten King006.

En ze hebben de pagina al weer verwijderd....
Reputatie 7
Badge +20
@wjb,

Ik klik op die link, en dat artikel staat er niet eens meer op! 😂 Ze hebben dat artikel eraf gehaald! 🤣
Reputatie 7
@wjb,

Ik klik op die link, en dat artikel staat er niet eens meer op! 😂 Ze hebben dat artikel eraf gehaald! 🤣
Wat raar 😂.

Even ter herinnering. 😉

KPN, laat deze kans niet voorbij gaan, T-Mobile biedt ondertussen 750Mbps en Netrebel 1000Mbps. Dat doen ze beide via het glasvezelnetwerk van Reggefiber/KPN. Wordt het niet tijd dat KPN zich weer aan de kop van het peloton gaat vestigen?
Reputatie 3
Badge +1
Zo snel kan fake news gaan. Wat een papegaaien
Reputatie 6
Badge +8
@marcel41,

Is het inmiddels sneller geworden 🙂? of heb je nu helemaal geen internet meer?
Reputatie 7
Badge +20
@marcel41,

Is het inmiddels sneller geworden 🙂? of heb je nu helemaal geen internet meer?
😂 🤣 wat een vraag! 😜 LOL!
Reputatie 3
Badge +1
[quote=King006]@marcel41,

Is het inmiddels sneller geworden 🙂? of heb je nu helemaal geen internet

Nog steeds geen 200mb maar 50mb?
Reputatie 7
@marcel41,

Is het inmiddels sneller geworden 🙂? of heb je nu helemaal geen internet
Nog steeds geen 200mb maar 50mb?
Dan hoop ik dat @Erwin_ er snel voor zal zorgen dat je weer teruggezet wordt naar jouw oude abonnement in de hoop dat de snelheid dan weer omhoog zal gaan.
Reputatie 3
Badge +1
Wacht het deze week ff af, misschien gaat kpn vanaf maandag voor iedereen de bandbreedte open zetten ?.
Als ik echt snelheid nodig heb kan ik ziggo nog gebruiken (500/50) wat ik nog paar weken op proef heb?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marcel. Ik zag dat je via een andere ingang contact met KPN hebt gehad. Mijn collega heeft te goeder trouw een monteur voor je aangestuurd. Dat is echter zinloos.
Ik heb zojuist ruggespraak gehad met het team dat over die upgrades gaat. Het stukje in jouw order dat er ook daadwerkelijk 200/20 van moet maken is nog niet operationeel dus in feite is het (nog) niet leverbaar 🙂 Administratief is de order er wel doorheen gekomen.
Ik ga je order terugdraaien zodat je weer in de oude situatie komt. Je zult waarschijnlijk op je volgende rekening ten onrechte een meerprijs over de afgelopen dagen tegenkomen. Laat me tzt weten hoeveel en ik crediteer dat!
Ik zal de monteur die voor morgen gepland staat proberen te annuleren. Verder kun je vandaag een geautomatiseerde mail tegemoet zien waarin we die 'upgrade' hebben verwijderd.
Binnenkort nieuwe ronde, nieuwe kansen! -> https://forum.kpn.com/internet-9/de-prijs-en-pakketwijzigingen-bij-kpn-2018-449789 😉
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Marcel. Ik zag dat je via een andere ingang contact met KPN hebt gehad. Mijn collega heeft te goeder trouw een monteur voor je aangestuurd. Dat is echter zinloos.
Ik heb zojuist ruggespraak gehad met het team dat over die upgrades gaat. Het stukje in jouw order dat er ook daadwerkelijk 200/20 van moet maken is nog niet operationeel dus in feite is het (nog) niet leverbaar 🙂 Administratief is de order er wel doorheen gekomen.
Ik ga je order terugdraaien zodat je weer in de oude situatie komt. Je zult waarschijnlijk op je volgende rekening ten onrechte een meerprijs over de afgelopen dagen tegenkomen. Laat me tzt weten hoeveel en ik crediteer dat!
Ik zal de monteur die voor morgen gepland staat proberen te annuleren. Verder kun je vandaag een geautomatiseerde mail tegemoet zien waarin we die 'upgrade' hebben verwijderd.
Binnenkort nieuwe ronde, nieuwe kansen! -> https://forum.kpn.com/internet-9/de-prijs-en-pakketwijzigingen-bij-kpn-2018-449789 ;-)

De afspraak heb ik zelf afgezegd, maar de order is nog niet terug gedraaid.

Reageer