Beantwoord

Monteur 3 keer niet op komen dagen. Nog steeds geen goed werkende glasvezelverbinding

  • 6 June 2023
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoi, ik ben overgestapt naar KPN. Er zou en moest een monteur langs komen ivm installeren van glasvezel. Na drie afspraken te hebben gewacht en elke keer niemand was langs gekomen, nu zelf alles maar geinstalleerd. Tv happert en we kunnen niet streamen, terwijl we van de 100 mb naar 1 gb, zijn gegaan. Wederom 40 min aan de lijn met kpn en eind conclusie monteur kon niet meer gratis komen omdat de 2 weken waren verstreken. Mooi is dat. 3 x voor niks thuis gebleven, 3 uur aan de lijn en nog steeds geen fatsoenlijk internet en tv en 2 weken is verlopen door kpn. Top service

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 8 June 2023, 16:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RvB81, welkom op ons forum!
Als de twee weken na ingangsdatum voorbij zijn kan ik helaas ook geen gratis installatiemonteur meer inplannen.
Het moet verder natuurlijk wel gewoon goed werken, we denken hier graag met je mee.
Hoe heb je alles aangesloten zitten? Wat voor apparatuur gebruik je precies?

Als je hier liever direct contact over hebt is bellen met 0800-0402 wel sneller.
Als je toch graag een installatiemonteur wilt bestellen kan dat via kpn.com/monteur