Beantwoord

Monteur afspraak

  • 4 November 2019
  • 10 reacties
  • 227 keer bekeken

Oproep: welke kpn monteur wil tegen betaling mijn exp.box aansluiten in eigen tijd We zitteninmiddels zonder provider en er kan pas een monteur komen op 12nov en ik

krijg het niet werkende!

Een noodset was toegezegd maar bij nader inzien toch niet mogelijk!!

Overstapservice was niet mogelijk, waarom waarom heeft de juf aan de telefoon mij niet geattendeerd op het feit dat een monteur niet snel beschikbaar is en meteen een afsraak gepland bij aanmelding????  

. Moesten weg bij kon vanwege aanleggen glasvezel. Na een jaar besloten tich weer terug te gaan, spijt!!!

Wat een welkom!

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 November 2019, 19:08

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De vraag is of dat nut heeft. Mogenlijk gaat uw abonnement pas in op 12 november. Dan heeft het eerder aansluiten van de Experiabox geen zin.

Jawel abonnement loopt al en er is signaal, alleen ik krijg hetniet werkende zelf

Reputatie 7
Badge +24

Jawel abonnement loopt al en er is signaal, alleen ik krijg hetniet werkende zelf

Weet u dat zeker? U heeft misschien een brief of mail gekregen dat de aansluiting gereed is. Maar dat zegt nog niet dat het abonnement loopt.

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u anders misschien een paar foto's plaatsen van hoe u de Experiabox nu heeft aangesloten?

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen@Paul911, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad niet fijn dat je nu zonder diensten zit, tot en met 12 november.. Kan je aangeven waarom de overstapservice niet gebruikt kon worden? En wat is de ingangsdatum van het abonnement? 

Ik kijk graag het een en ander voor je na, maar kan niet beloven dat ik het kan versnellen. Kan je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en ontvangen klantnummer?

 

Susan, we zitten hier met 3G soms 4G drama omte reageren!

23/10 is aansluiting bevestigd, 30/10 geactiveerd, bewust een overlap ivm afsluiten 2/11.

 

Er was geen overstapservice mogrlijk met onze provider Tri Ned.

gr

Reputatie 7
Badge +21

@Paul911, ik zie het inderdaad. Op 2 oktober is het abonnement aangevraagd en het zou geactiveerd worden op 30 of 31 oktober. Echter, omdat de monteur later is toegevoegd (omdat het niet werkte bij installatie) is de order ook verplaatst naar 12 november. Het zal waarschijnlijk ook niet gaan werken voor de 12e.. en helaas kan ik de afspraak met de monteur niet vervroegen.. Heb je een mobiel nummer bij KPN? Dan kan ik even kijken of ik misschien nog een extra bundel kan aanvragen om de week te overbruggen qua internet.

Klopt Suzan, maar bij aanmelden zou je collega bij het ontbreken van de overstapservice, mij het advies moeten geven om meteen een monteur-afspraak te maken om dit te voorkomen!

Daarbij heb ik inmiddels verschillende collega’s gesproken aan de helpdesk, de een beloofd me een snellere afspraak  te regelen in onze regio, de ander beloofd een nood set etc etc

 

Zeer teleurstellend geen goed begin! Het is niet meer van deze tijd om zonder telefoon, tv, wifi en internet/ wifi te zitten.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Paul911, klopt helemaal hoor. Ik ben het zeker met je eens! Qua beloftes, dat kan ik moeilijk nagaan. Ik doe nooit de belofte voor een noodpakket, maar doe wel altijd mijn best om deze aan te vragen én geef altijd aan dat de kans er is dat dit niet geaccepteerd wordt. Hoe het precies is gezegd of is overgekomen kan ik niet achterhalen, dat is zeer jammer. Gelukkig is het bijna de 12e! 

Je hebt geen andere producten bij KPN, bijvoorbeeld een mobiel nummer? Dan kan ik namelijk kijken of ik nog iets kan toevoegen voor de tijd die nu nog overlapt moet worden.

Nee dank je voor alle moeite, Susan!

Reageer