Beantwoord

Monteur afspraak afzeggen

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 272 keer bekeken

Goedendag. Er staat voor mij een monteur ingepland voor 19-03-2019. Echter is dat niet nodig want ik kan het zelf wel aansluiten. De nieuwe kabels uit het ouwe KPN doos aan de muur zijn al vervangen voor de nieuwe aansluitingen. Dat is al gebeurd bij de vorige huurder. Ik kan het echter niet wijzigen/afzeggen in MIJN KPN. Mvg. B. Hendriks

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 March 2019, 16:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Hendriks111. Welkom op het forum. Wat goed dat het probleem al verholpen is. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Met deze gegevens kan ik de monteursafspraak erbij pakken en annuleren. Laat je een reactie achter in dit topic zodra je je gegevens hebt achtergelaten?
Hoi Vikash. Ik heb het profiel ingevuld. Als je de monteur hebt geannuleerd blijft dan toch wel de 19-03-2019 me aansluitdatum? Daar heb ik ook een bevestiging van gehad voor de 19e. Groetjes.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb gelijk geprobeerd om de monteursafspraak te annuleren. Het annuleren van deze monteur is niet mogelijk. Deze monteur zal installatie werkzaamheden moeten verrichten aan de verbinding, zonder deze zal je geen (volledig) werkende diensten krijgen. Het is daarom niet mogelijk deze monteur te annuleren.
Oké top. Bedankt voor de moeite. Ik laat het dan aan de monteur over.
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @Hendriks111. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer