Beantwoord

Monteur afzeggen

  • 26 March 2020
  • 13 reacties
  • 193 keer bekeken

Goede middag,

mijn vader heeft 31 maart een monteur afspraak staan. Mijn vader woont in een verpleeghuis en de afspraak kan niet door gaan. Ik kan op mijn kpn niet vinden waar ik dat kan afmelden. 
groetjes Sarah 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 March 2020, 15:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag,

Je kunt alvast je forum profiel invullen mocht je nog vragen hebben voor de KPN moderators of zij aan jou. 
 

Ook kun je direct gratis bellen;

Klantenservice KPN0800-0402

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @sarahverbeekott, welkom! Heb je inmiddels telefonische contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, vul dan inderdaad even je profiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag mee. 

Helaas heb ik nog geen telefonisch contact gehad. Ik had wel gebeld, en dan via een link geprobeerd, maar dan kreeg ik te zien dat via Corona er nu niks mogelijk is. Ik zal maandag weer proberen te bellen. Mocht u nog een ander idee hebben hoe ik dat kan regelen, dan hoor ik dat graag

Reputatie 7
Badge +30

Als je je forumprofiel aanvult met de adresgegevens van je vader, dan help ik je er graag verder mee. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Sorry dat ik niet meer heb gereageerd🙈 het is me uit eindelijk gelukt met bellen. Maar kreeg te horen dat er ivm de Corona tijd sowieso geen monteur afspraken zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Top! Een aantal monteursafspraken gaan wel gewoon door, gelukkig. We nemen alleen strikte maatregelen. Gemaakte afspraken gaan wel gewoon door, dat wil zeggen: klanten worden dan eerst gebeld door een monteur om e.e.a. te bespreken. Als de afspraak niet door kan gaan, moet deze inderdaad wel even afgezegd worden. :)

Ik wil de afspraak met de monteur afzeggen 

Afspraak van 28-08-2020. 10-12 uur

 

Badge +12

Ik wil de afspraak met de monteur afzeggen 

Afspraak van 28-08-2020. 10-12 uur

 

Hallo @Miel pechvogel ,

 

Voor dit soort meldingen is dit forum niet bedoeld. je hebt grote kans dat dit niet op tijd gelezen wordt. De snelste manier is door (gratis) te bellen naar:

Klantenservice KPN0800-0402

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Miel pechvogel, het klopt helemaal wat Edwin zegt. Heb je inmiddels gebeld? Als we nog iets voor je kunnen doen, vul dan wel even je profiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Waarom wil je de monteur afzeggen?

Heb het inmiddels geregeld door te bellen, niet tegenstaande is het een ramp om iets te regelen. Ik verlaat deze site.

 

Badge +12

Heb het inmiddels geregeld door te bellen, niet tegenstaande is het een ramp om iets te regelen. Ik verlaat deze site.

 

Jij ook bedankt ;-)

Kan je mij van deze site verwijderen, dank

Reputatie 7
Badge +30

Op verzoek van de gebruiker, heb ik deze verwijderd.