Beantwoord

Monteur belt U, alleen zeggen wij niet wanneer

  • 25 May 2022
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb een probleem met mijn experia box 12, deze valt steeds uit en start daarna opnieuw op, dit geeft een hoop frustratie, helemaal als ik ook thuis moet werken, o.a. Teams. Ik heb gebeld en na alle standaard opdrachten om het probleem te verhelpen bleef het probleem. Na bidden en smeken zou een monteur binnen twee dagen contact met mij opnemen. Helaas er niet bij verteld welke twee dagen. zit nog steeds met het probleem en men lost niets op, ja een ethernetkabeltje sturen ze op.

Ik ben het zo gruwelijk zat met KPN dat ik terug ga naar Ziggo. Ik vind het zeer beschamend dat een KPN zo met haar abonnees  om gaat, het is alleen maar binnenharken van geld. schandalig. geen woorden voor 

Nooit van mij leven meer KPN = Kortweg Probleem Negeren  

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 29 May 2022, 10:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6

Succes bij Ziggo, nog ergere klantenservice momenteel. Blij dat ik weg ben. KPN is echt een verademing.

Badge +19

Het is natuurlijk niet netjes zoals dit is gegaan.  Het uitvallen van een modem wordt negen van de tien keer veroorzaakt door iets achter het modem.  Denk aan sluiting in een connector of het gebruik van draadloze verbindingsets. U kunt hier eenvoudig een afspraak maken voor een monteur.  Wordt het probleem veroorzaakt door iets achter het modem dan zijn de kosten voor u. Is het probleem in het kpndomein dan betaalt u niets. 

Succes bij Ziggo, nog ergere klantenservice momenteel. Blij dat ik weg ben. KPN is echt een verademing.

‘Wiens brood men eet, wiens woord met spreekt’ is een bekend gezegde.😉

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sheriff58! Hoe is het op dit moment met de verbinding? Als je nog geen oproep hebt ontvangen van onze monteur zou ik wel graag voor je willen kijken wat er met die afspraak gebeurd is. Kan je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je achter die afspraak aan.