Beantwoord

monteur bestellen

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 354 keer bekeken

Ik heb oo mijn benedenverdieping geen internetzoekmachine. Volgens verschillende medewerkers moet ik eerst de WiFi test doen en Dan kom ik vanzelf in het menu waar ik een gratis monteur kan bellen. Vandaag weer eens geprobeerd. Kom weer niet in het menu. Gebeld. Eerst na 15 min wachten geen contact. Nog een x gebeld: krijg ik een monteur die zegt dat de teat op zondag altijd kuren vertoond en dat ik het maar beter maandag kan proberen. Lekker KPN👍 Echt goed bezig...
icon

Beste antwoord door Joran 20 August 2019, 18:18

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Bizar toch dit soort uitspraken! Maar ik begrijp dat je een Wi-Fi probleem hebt. Welke experiabox heb je en gebruik je Wi-Fi versterkers? Op welke verdieping staat de experiabox en waar ervaar je problemen?
Boven doet ie het prima, beneden helemaal niet. Dus ik moet aan een versterker. Maar telefonisch bestellen kan kennelijk niet. Je moet eerst het menu aflopen, maar om de een of andere manier kom ik niet bij monteur bestellen uit..
Nieuwste experts box
Badge +19
Je zal inderdaad aan de Wi-Fi "versterker" moeten. Je kan die ook via mijnkpn bestellen of via de website. Overigens moet die wel bekabeld worden aangesloten!!!
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Danny! Ik vind het jammer om te lezen dat er zulke vreemde informatie wordt gegeven.

Ik zal eerst uitleggen hoe het met de Wifi Tuner zit. Met deze tool meet je op bepaalde plekken in huis hoe goed of slecht de WiFi verbinding is. De tool probeert eerst de verbinding te optimaliseren. Als dat geen verbetering biedt kan, afhankelijk van de uitkomst, een gratis óf betaalde monteur worden aangeboden, of een wifi versterker (de Experia WiFi). We kunnen niet bij voorbaat aangeven dat je door deze tool een gratis monteur krijgt. Wij weten niet wat het resultaat van de test gaat zijn op jouw adres, dat verschilt per situatie.

De tool kan eens een storing hebben maar er is mij niet bekend dat de tool op zondag vaak kuren zou hebben. Opmerkelijk.

Je kunt tegen betaling altijd een afspraak maken met een monteur op De KPN monteur helpt je graag verder | KPN. Een draadloze, of bekabelde WiFi versterker kun je in onze webshop aanschaffen: KPN apparatuur voor thuis. Probeer vooral eerst de tool even om te kijken of de verbinding hersteld kan worden, of dat er een gratis optie mogelijk is om het signaal te verbeteren. Is het inmiddels gelukt die te doorlopen?

Reageer