Beantwoord

Monteur inplannen

  • 25 July 2019
  • 3 reacties
  • 589 keer bekeken

Ik BN een nieuwe klant en wil afspraak maken met monteur. Als ik op de site komt (kpn/monteur)zie ik alleen status van mij bestelling. Geen mogelijkheid om een afspraak te maken.ienand weet het raad???
Telefon Nummer kan ook nergens vinden
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2019, 12:31

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Sylvia79
Telefoonnummer is 0800 0402 het is een gratis nummer en 24 uur per dag / 7 dagen p week bereikbaar
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Sylvia79, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het kan zijn dat de optie er nog niet staat omdat de bestelling net geplaatst is.. Maar via de klantenservice kan je hem altijd aanvragen! Heb je inmiddels al contact gehad telefonisch?

Zo niet, dan wil ik je ook verder helpen hoor 🙂 Maar via het Forum gaat het allemaal net wat lastiger, omdat we geen live contact hebben. Zou je, indien ik het voor je moet inplannen, je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? En wil je daarnaast aangeven welke dagen + dagdelen (bijvoorbeeld: bij voorkeur de dinsdagmiddag of donderdagochtend) jou het beste uit zou komen om de monteur te ontvangen? Dan ga ik kijken wat de eerstvolgende datum is en of dat uitkomt!

Ik hoor graag van je 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Sylvia79, ik heb nog geen reactie gehad. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om een monteur in te plannen. Zo niet, dan weet je me te vinden!

Reageer