Beantwoord

Monteur is niet komen opdagen

  • 4 February 2019
  • 9 reacties
  • 287 keer bekeken

Badge
Hier zou de monteuk ook langs komen tussen 8:00 en 10:00 uur.
Om 11:00 gebeld, Monteur is buiten bezig???

Inmiddels is het 13:00 uur en nog steeds geen monteur. Hij moet nu toch echt wel gaan komen anders kom ik echt met mijn planning vast te lopen. Lijkt me sterk dat de monteur zoveel extra uitloop zonder iets te laten weten.

Moet dit het begin van een goede relatie met KPN worden :-(

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt


icon

Beste antwoord door MartijnvanRijn 11 February 2019, 11:42

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @MartijnvanRijn Ik heb zo juist gesproken met de afdeling die monteurs inplant. Ze gaan je nu bellen om het één en ander door te nemen!
Badge
Fijn Een plannings probleem. Dit is niet mijn probleem. Ik wil dat het vandaag nog opgelost word. Zit na vandaag zonder Internet, Telefoon en tv. Gaan jullie dit aan mijn kinderen uitleggen.

Dan komt er maar een monteur na werktijd.
Reputatie 7
Badge +20
Ik kan me levendig voorstellen dat je er heel ontevreden over bent, Martijn. Wat heb je nu afgesproken? Je zult hoop ik begrijpen dat ik geen verandering kan brengen in de planning van de monteursorganisatie, maar ik denk van harte mee over wat wel kan.
Badge
Ze kunnen pas donderdag komen. Ik hoop voor jullie dat mijn huidige provider de stekker er niet eerder uit trekt. want dan hebben we niets. Dit kost me dus 1,5 snipperdag. kan ik deze uren wel bij jullie factureren.

Ban hier echt niet blij mee. een beetje flexibel opstellen zou wel fijn zijn. Kom dan na werktijd nog even langs als jullie zelf deze fout gemaakt hebben. erken dat jullie iets fout gedaan hebben.
Reputatie 7
Badge +20
Maak je gebruik van onze overstapservice, Martijn? In dat geval wordt je huidige abonnement pas gestopt als dat van ons wordt geactiveerd. Ik zal zeker niet ontkennen dat er iets mis is gegaan, maar ik kan er niet voor zorgen dat er vandaag nog een monteur bij je langs komt, als de planning aangeeft dat dit niet gaat. Als ik dat kon had ik dat uiteraard gedaan. Je snipperdag kan ik niet voor je vergoeden, maar ik wil met alle plezier kijken of ik je iets tegemoet kan komen. Maar laten we eerst zeker zijn dat alles goed wordt opgelost.
Badge
Als het goed is maken we inderdaad gebruik van jullie overstapservice. Maar ja of het dan ook goed gaat?? Waarschijnlijk in 98 van de 100 gevallen wel ja. Dus wacht dit ook nog maar even af.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @MartijnvanRijn Hoe is de situatie nu? Volgens mij ben je inmiddels aangesloten? Is alles goed gegaan met de overstapservice?
Badge
Dag Bart, We zijn donderdag inmiddels alsnog aangesloten.
We weer met enkele problemen in de centrale van KPN maar het werkt nu.

Gelukkig heeft de Overstapservice zijn werk wel goed gedaan. niet zonder gezeten 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Gelukkig. Dat is fijn om te horen!

Reageer