Monteur is niet komen opdagen

  • 31 July 2020
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Vandaag 31-7-2020 zou er een monteur langskomen om de glasvezelverbinding te installeren. Jullie hebben ons mooi laten zitten! Vrije dag genomen, heel de dag thuis geweest, maar geen monteur.

De vorige keer werd de afspraak afgezegd vanwege: "moeilijk, ingewikkeld, centrale in de wijk, geen aansluitingen, enz enz..."

Vandaag voel ik me behoorlijk te kakken gezet. Waarvoor maken jullie in hemelsnaam een afspraak. En, wanneer deze niet door kan gaan, kan men toch gewoon bellen? (KPN, provider, iets met telefoons....)

Wat is het probleem? Ik zie zoveel meer klachten hierover. Waarom wordt er niks aan gedaan? Waarom worden er afspraken gemaakt die niet kunnen worden nagekomen. Iets met blij maken en een dode mus...…

Ik wil geen standaard afpoeier verhaal, het grote smoezenboek ken ik uit m'n hoofd. Kom met contracte zaken op tafel en maak (potverdorie) nou eens je afspraak ik orde.

 

IK WIL INTERNET EN TV!!

 

Met vriendelijke groet,

Sabine


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Sigyn  Wat een narigheid.

Zit je nu helemaal zonder diensten of heb je nog xDSL of een andere aanbieder? Kun je sowieso je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Hoi @Erwin_,

Dank voor je snelle reply. M'n profiel heb ik zo goed als mogelijk aangevuld. Hierbij het seintje.

En nee, we hebben momenteel geen xDSL of iets dergelijks. Alleen een tijdelijke oplossing: 2 4G hotspots van KPN. Dat heeft trouwens niks met de afspraak van de monteur te maken.

Dank voor de info, @Sigyn . Ik begrijp dat je dus een soort noodpakket hebt gekregen ter overbrugging?

In het systeem lees ik dat er een SMS is verstuurd met daarin een contact telefoonnummer voor de backoffice. Heb jij die gekregen? 

Hi @Erwin_ ,

Er is idd een sms gestuurd met daarin het nummer van KPN (backoffice mogelijk). Terwijl ik die ontving ontving, heb ik gesproken met iemand over de afspraak van half juli, die kon  niet worden nagekomen. Dat die dus is verschoven naar 31 juli, vandaag.

Je kunt het beste met dat nummer bellen. Zij zitten het dichtst bij het vuur (misschien wel een passende beeldspraak). Ik kan je (helaas) garanderen dat ik hier niks in kan betekenen. De regie ligt bij hun.

Ik hoop uiteraard dat er snel een doorbraak komt. 

Ik weet niet of dit nummer in het weekend bereikbaar is.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog even weer gekeken, @Sigyn, en ik zie hier dat het probleem lijkt te zijn dat KPN NetwerkNL (de netwerkbeheerder) de aanleg nog niet afgerond heeft. Tot dat dit gebeurd is kunnen wij het signaal niet activeren. Voor zover ik kan zien hebben wij als verwachte datum daarvoor eind september binnengekregen. De backoffice houdt dit bij en neemt contact met je op zodra een installatiemonteur gepland kan worden. Mocht er nog vanuit KPN NetwerkNL bij jou dingen gedaan moeten worden nemen zij contact met je op. Ik zie verder ook een notitie dat er een nieuwe sms met code naar je gestuurd is. Mocht je tussentijds nog verdere vragen hebben kun je dan ook het beste met dat nummer bellen.Â