Beantwoord

Monteur is sleutel kwijt wijkcentrale

  • 30 October 2019
  • 3 reacties
  • 217 keer bekeken

Hallo kpn

Gisteren 29/10 is er een montuar geweest die als netjes heb aangesloten Hij moest nog een ding doen in de wijkcentrale iets omzeten Dat ik berijk heb op mijn nt kasje maar binnen een uur kwijm Hij terug met het nieuws Dat de sleutel die Hij bij hem had niet paste Dat Hij dus veder niets kan doen. Dus ik heb meerde keren kpn service gebeld ze hebben ticket aan gemaakt voor de back offices of zo. Ik maar de eene naar het andere krijg ik tehoren Dat ze me gisteren avond 29/10 mijn zal bellen niets ik vandaag 30/10 kpn service belen nog een ticket. Ik Wil graag duidelijk hebben want ik Ben overgestapt van ziggo naar kpn en als ging goed tot de sleutel van de wijkcentrale kwijt is.

 

Even in het kord de volgens de montuar is De wijkcentrale waar ik aangesloten Ben kwijt ik heb gebeld met de kpn service niets ja tickets en 4 verhalen. Is er iets duidelijk en wat gaat er geburen want het lijkt mijn simpel een nieuwe slot er in maar blijkbaar is Dat ook moelijk. Dus ik Wil graag weten wat er is en wat er moet geburen.

 

Mvg Roy heilijgers 

 

icon

Beste antwoord door Roy heilijgers 30 October 2019, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste@Roy heilijgers, welkom! Wat een bijzonder verhaal! Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het even weten wanneer je dat gedaan hebt.

Goedeavond Marcia 

Ik heb inmidals een nieuwe afspraak met een hooft montuer via back offices die gaat aankomde vrijdag 1/11 kijken en hoop fixen ik hoop Dat het goede komt. Maar Bedankt.

Mvg Roy heilijgers 

Reputatie 7
Badge +30

Gelukkig maar! Hopelijk wordt het dan inderdaad opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen, laat het dan gerust hier weten.Â