Monteur kan niet komen

• 7 oktober 2019
  • 8 reacties
  • 200 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo,

Ik heb gebeld omdat mijn internet op rare momenten niet doet. Alles geprobeerd,resetten, restarten, restarten met stekker eruit, resetten met paperclip, wifi tuner, niks helpt en toen kwamen we uit op een monteur.
Nu kon ze niet een monteur plannen door een open ticket. van een itvonline probleem.
Ik chatten of dit echt klopt en ik niet de verkeerde van 0% kennis heeft. blijkt het dus, ik moet maar wegvallend internet hebben omdat de ticket van de itvonline niet verder behandeld is. Nu gaat die vrouw van KPN mij morgen om 16 uur terug bellen om de monteur in te plannen maar dat gaat niet eens omdat dus die ticket eerst behandeld moet worden. Het is toch niet van de zotte, ik weet niet eens wanneer die itvonline word behandeld. Ik moet dus gewoon met k*t internet zitten omdat ik een itvonline probleem had gemeld. Nou 1 ding weet ik zeker problemen melden doe ik niet meer want straks heb ik helemaal geen internet en kan ik nog geen eens een monteur krijgen.

**HET IS OP WIFI EN BEKABELD**

Ik verwacht hier met spoed bericht op terug.
Ook verwacht ik hiervan dat hier wel een vergoeding boven zit namelijk ik zit nu al 3 dagen dat mijn internet wegvald en dit is dan wel rond de 10 minuten / half uur dat dit blijft wegvallen.

8 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik hoop voor 16:00 antwoord te hebben gezien ik dan gebeld word
Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Julian Borghuis. Wat vervelend dat jouw internet verbinding niet werkt en dat er een ticket in de weg stond/staan. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Is het probleem inmiddels al verholpen? Als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag van je!
Reputatie 2
Badge
Heyhoi,

Ik heb een geavanceerde monteur gekregen voor maandag omdat de monteur van woensdag een experiabox heeft vervangen en helaas niet heeft gewerkt.

Ik heb even een servertje nu runnen met PRTG Network Monitor
Ik kan KPN access geven als je even in PM een wachtwoord en email stuurt of een random wachtwoord add ik jullie erop want vanmorgen hadden we weer downtime
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Julian, wat goed dat je het nu zelf in de gaten kan houden. Onze technische dienst kan dit zelf ook bekijken, mocht het nodig zijn. Als er opnieuw een monteur bij je langs komt, dan kunnen jouw logs de monteur vast verder helpen. 😉
Reputatie 2
Badge
Ja want kpn infra zag niks hoor @Vikash Dus mag ik je nog access geven?
Reputatie 2
Badge
(BTW de server zit rechtstreeks aan de experiabox dus niks zit ertussen
Reputatie 7
Badge +17

Hoi Julian, Ik kan je zelf niet verderhelpen hierin. Op het moment dat er problemen zijn met jouw verbinding kan ik dit doorgeven aan onze technische afdeling. Zij pakken dit dan verder met jou op. Is het probleem inmiddels al verholpen?

Reputatie 2
Badge

Ja we zaten op een oude glasvezel dus nu wachten of er nog een storing komt

Reageer