Helaas, om 15.15 nog steeds geen monteur te bekennen. Wederom contact gezocht. Helaas, er is wat mis gegaan met de planning, u staat er helemaal niet ingepland.
Dinsdag 4 uur vrij genomen van mijn werk, wederom donderdag vrij genomen van mijn werk. Al met al 2 halve dagen naar de knoppen. Uiteraard om de vergoeding van 20 euro gevraagd, idem als dat ik dinsdag aangeboden kreeg. Nee mevrouw, dat kan ik nog niet doen, we gaan eerst het probleem verhelpen. Akkoord, eerst maar eens zien dat de planning mij belt zoals beloofd. En ja, op vrijdagmiddag telefoon van een medewerker die het verhaal niet ingelezen heeft,niet erg duidelijk praat, en niet duidelijk uitlegt wat de bedoeling is. Ik stuurde hem de goede richting op,en de monteur kan morgen,op zaterdag, langs komen tussen 8 en 10. Helaas, dan ben ik er niet. Volgende week staat nu de afspraak, ben zeer benieuwd of er nu iemand op komt dagen.
Maar waar ik mij over verbaas, is dat KPN na 1 foute monteursplanning mij een compensatie aanbiedt van 20 euro, en de volgende afspraak die niet na gekomen wordt, niet wil betalen. Ik denk dat 20 euro per halve middag vrij nemen, nog aan de zee zuinige kant is. En dan de 2e niet-opkomen-dagen-monteur -afspraak niets willen vergoeden. Daar ben ik het totaal njet mee eens. Normaliter ben ik zo van klachten inleveren, maar deze vond ik te erg, 2 x op rij in dezelfde week niet komen opdagen, schande. Wij als klant hebben niets beters te doen in die thuis wacht uren?
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel