Beantwoord

Monteur komt 2 x njet opdagen

  • 1 February 2019
  • 5 reacties
  • 131 keer bekeken

Badge
Afgelopen dinsdag zou volgens planning een monteur komen. 3 uur later maar eens gebeld aangezien ik nog steeds zat te wachten. er ging wat mis in hun planning. Excuus gekregen met een aanbod van 20 euro korting op de volgende factuur. Dat is aardig. Tegelijkertijd en nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen donderdag, begin van de middag. Fijn, dat is in ieder geval nog deze week.
Helaas, om 15.15 nog steeds geen monteur te bekennen. Wederom contact gezocht. Helaas, er is wat mis gegaan met de planning, u staat er helemaal niet ingepland.
Dinsdag 4 uur vrij genomen van mijn werk, wederom donderdag vrij genomen van mijn werk. Al met al 2 halve dagen naar de knoppen. Uiteraard om de vergoeding van 20 euro gevraagd, idem als dat ik dinsdag aangeboden kreeg. Nee mevrouw, dat kan ik nog niet doen, we gaan eerst het probleem verhelpen. Akkoord, eerst maar eens zien dat de planning mij belt zoals beloofd. En ja, op vrijdagmiddag telefoon van een medewerker die het verhaal niet ingelezen heeft,niet erg duidelijk praat, en niet duidelijk uitlegt wat de bedoeling is. Ik stuurde hem de goede richting op,en de monteur kan morgen,op zaterdag, langs komen tussen 8 en 10. Helaas, dan ben ik er niet. Volgende week staat nu de afspraak, ben zeer benieuwd of er nu iemand op komt dagen.
Maar waar ik mij over verbaas, is dat KPN na 1 foute monteursplanning mij een compensatie aanbiedt van 20 euro, en de volgende afspraak die niet na gekomen wordt, niet wil betalen. Ik denk dat 20 euro per halve middag vrij nemen, nog aan de zee zuinige kant is. En dan de 2e niet-opkomen-dagen-monteur -afspraak niets willen vergoeden. Daar ben ik het totaal njet mee eens. Normaliter ben ik zo van klachten inleveren, maar deze vond ik te erg, 2 x op rij in dezelfde week niet komen opdagen, schande. Wij als klant hebben niets beters te doen in die thuis wacht uren?
icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond ing60 dat is vervelend misschien kan iemand van de wecar u U wel helpen
Want via de helpdesk wil het wel eens fout gaat. Ik hoop dat het snel opgelost wordt. 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Inge60, Welkom op het forum. Wat jammer om te lezen dat het bezoek rondom de afspraak met de monteur niet helemaal soepel verloopt. Logisch dat je vraagtekens hebt bij de tegemoetkoming die je is aangeboden. Normaal gesproken is dit niet de bedoeling. Wanneer iemand een tegemoetkoming wil voor de afspraken die niet zijn nagekomen, wordt er een klacht aangemaakt en wordt er later contact met je gezocht. Vandaar dat andere medewerkers deze tegemoetkoming niet geven. Wanneer de monteur is geweest kan ik een klacht voor je aanmaken en kan er worden gekeken naar een eventuele tegemoetkoming. Stuur je mij hier volgende week weer een bericht over? Ook als je nog andere vragen hebt m.b.t. het bezoek van de monteur kun je mij een bericht sturen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Inge60, Hoe is het afgelopen? Is er inmiddels een monteur bij je langs geweest?
Badge
Marina, de monteur is ondertussen geweest en het probleem is netjes verholpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Inge60, Wat fijn dat er eindelijk een monteur is geweest en alles heeft opgelost. Ik heb nog een reactie gestuurd op je privébericht. Reageer je daarop?

Reageer