Beantwoord

Monteur komt gewoon niet opdagen

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 339 keer bekeken

Vandaag een afspraak met monteur tussen 14.00 en 16.00 uur en komt niet opdagen.
gebeld met sevicehulp chat die me niet konden helpen en me het helpdesk nummer gaf.
gebeld en dan wordt er medegedeeld dat ik maar een nieuwe afspraak moet maken omdat de monteur langs is geweest maar niemand thuis was.
heb de planning toen aan de lijn gehad en vertelde dat ik in een hofje woont en in de keuken stond te bellen naar de kpn van 16.15 tot 16.50 en niemand van de kpn heb gezien.
zij beweerde dat hij om 16.30 uur voor mijn deur stond.
vind een kwalijke zaak en als dit morgen niet opgelost wordt (nieuwe afspraak tussen 17.00 en 19.00 uur)stap ik over op andere provider zowel prive als zakelijk.
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 May 2019, 21:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Netflix meerdere Tv schermen, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik begrijp dat je het een kwalijke zaak vind, en ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en waarom de monteur niet geweest is. Ik kan me voorstellen dat er enige miscommunicatie is geweest, maar ik zorg graag voor opheldering. Echter, kan ik in jouw Forum profiel nog geen gegevens ontdekken waar ik dat mee kan doen. Zou je het profiel willen aanvullen met in ieder geval je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (waarop je bereikbaar bent)?

Geef even een seintje wanneer het gelukt is, want dan kan ik kijken wanneer er plek is en wat er allemaal gebeurt is vandaag.
Beste Susan heb mijn profiel aangevuld.
Postcode *
mijn naam is M. Verburgh *
met vriendelijke groet,
M. Verburgh

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +21
@Netflix meerdere Tv schermen, bedankt voor je gegevens! Ik heb ze even uit je bericht verwijderd, en toegevoegd aan je profiel. Anders is het zo openbaar ;)

Als ik op jouw adres kijk, zie ik dat er morgen 8 mei een monteur is ingepland tussen 17.00-19.00, zoals je gevraagd had. Er is klaarblijkelijk iets erg fout gegaan in de planning, en het spijt ons dat je hiervoor een hele dag vrij hebt gevraagd en thuis bent gebleven. We gaan er vanuit dat de monteur morgen netjes langskomt en je probleem oplost en zodoende je ervaring met KPN weer wat positiever maakt 🙂

Reageer