Monteur komt niet opdagen

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 92 keer bekeken

Oct 30:

Monteur afspraak met KPN op mijn nieuwe adres is 6 nov.

KPN heeft deze datum verandert in 7nov 10-12 uur (zonder mij te consulteren, maar goed 7nov dan).

 

Nov 7 10:00-12:00: Geen monteur. Heb tot 15:00 gewacht en absoluut GEEN communicatie van KPN.

Moest mijn afspraken verschuiven voor die dag zodat KPN de wifi aan kon sluiten. Maar...niks. ook zero communicatie van KPN. Schandalig !

Nov 7 & 8:

Heb contact gehad met een medewerker van KPN klantenservice en zij was behulpzaam en heeft een ticket aangemaakt over dit incident. Zij vertelde me dat er een notitie bij is gemaakt voor KPN om mij zo spoedig mogelijk te benaderen om tot een oplossing te komen.

 

Nov 11: Tot nu toe absoluut geen bericht en totaal zero communicatie van KPN.

Ja gewoon schandalig. Zo ga je toch niet met klanten om ?

En nu ??? Moeilijk om iemand aan de lijn te krijgen (voor de 4de keer) zodat dit asap opgelost wordt. Heb een bedrijf maar heb limited internet met de tijdelijke KPN Digitenne.

Help !

 

 

.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Marcel G. Wat vervelend dat je nog steeds geen gebruik kan maken van onze diensten op het nieuwe adres. Ik zoek graag voor je uit hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je je naam, postcode, huisnummer (oud en nieuw adres), klantnummer en 06-nummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel?

Het oude adres en 06-nummer kan je kwijt in het "persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een bericht achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Hi Vikash, gedaan.

 

Hoop dat dit snel opgelost gaat worden want deze werkwijze van KPN is schandalig. En op het forum zie ik dat ik niet alleen ben.

 

Vikash ?

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens@Marcel G. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de afspraak met de KPN Monteur herpland moet worden, omdat het signaal nog niet op het nieuwe adres stond. Onze backoffice afdeling pakt dit verder op en ik heb daarom zojuist een ticket aangemaakt en doorgezet naar deze afdeling. Daarin heb ik aangegeven om zo snel mogelijk contact met jou op te nemen. Ik hoop zelf ook dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Laat je mij weten of je bent teruggebeld op jouw mobiele nummer?

Reageer