Beantwoord

monteur komt niet opdagen

  • 3 December 2019
  • 2 reacties
  • 290 keer bekeken

Beste medewerker,

Speciaal voor de afspraak met de monteur de middag vrij gehouden.

Monteur zou tussen 15.00 - 17.00 uur komen. Omdat ik nog niet over ben in mijn nieuwe woning kon ik er heen gaan om te wachten. Vanaf 14.30 thuis wachten…. 17.30 uur nog steeds geen monteur. Even gebeld met KPN. Er was een fout gemaakt waardoor de monteur de afspraak niet heeft doorgekregen.

Wel grappig dat ik een dag van te voren een herinnering krijg maar dat jullie zelf niet komen opdagen.

We zijn allemaal mensen en kunnen allemaal fouten maken, maar wel jammer dat het enige wat jullie kunnen doen is een nieuwe afspraak maken. En als wij als klant niet thuis zijn tijdens een afspraak kunnen we de voorrijkosten betalen.

En wij als klant? Waar hebben wij recht op?

Ik hoor van jullie.

icon

Beste antwoord door Bart_ 6 December 2019, 14:48

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Gala1991 

Dat is behoorlijk zuur! Ik hoop dat een KPN moderator hier snel reageert! Dit moet opgelost worden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gala1991 Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar flink van baalt. Een fout kan er natuurlijk altijd gemaakt worden, maar dan is het wel belangrijk dat er voor een goede oplossing wordt gezorgd. Als ik het goed zie is er eergisteren alsnog een monteur bij je langs geweest die alles in orde heeft gemaakt. Ik kan niets anders dan je mijn oprechte excuses aanbieden voor hoe dit is gelopen. 

Reageer