Beantwoord

Monteur komt niet opdagen

  • 22 February 2021
  • 8 reacties
  • 144 keer bekeken

Badge

Hoe krijg ik een monteur die wel zijn afspraken nakomt??

Op 23 december is er een monteur van Roamler tech bij ons langs geweest en heeft een probleem geconstateerd met onze wifi. Hij zou de problemen op een ander moment op komen lossen omdat hij niet alle onderdelen had om het te herstellen. Na héél veel telefoontjes en inmiddels 4 afspraken is de monteur vandaag wederom niet komen opdagen. Ik heb al een officiële klacht ingediend, maar ook hierop geen correspondentie gehad.

Wordt ik nog wel serieus genomen, ik betaal ruim 170 euro per maand aan mijn abonnementen bij KPN, of is dit nog niet genoeg. :grimacing:

Ik heb er helemaal genoeg van………..

icon

Beste antwoord door Denise. 25 February 2021, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Edje11 ,
Om inhoudelijk in te kunnen gaan op je verhaal zou ik je gegevens er graag bij zoeken. Zou je je profiel aan kunnen vullen?:blush:

Badge

Hoi @Denise. 

Ik heb mijn gegevens aangevuld.:ok_hand:

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Edje11 ,
Bedankt voor het aanvullen van je profiel :slight_smile: . Ik zie inderdaad een klacht die aangemaakt is via het klachtenformulier op internet. Deze is doorgezet naar onze monteursafdeling. Deze heeft gekeken naar waar deze monteur voor gepland is en vanaf welk bedrijf (KPN monteur of Roamler monteur die door KPN ingehuurd wordt). Dit was een monteur van Roamler haal ik uit de logging. Je zou op 04-01 een mail gehad hebben dat de afspraak van 05-01 niet door kan gaan (kan ik zelf niet zien omdat het van Roamler is). In de logging staat verder dat er doorverwezen dient te worden naar Roamler:persevere::zipper_mouth: . Waarom de monteur niet geweest is kan ik je niet vertellen:disappointed_relieved:
Je wordt zeker serieus genomen door ons. Daarom ook de volgende vraag; is het probleem opgelost of wil je met mij een monteur plannen? :muscle_tone3::nerd:

Badge

Hoi @Denise. 

Bedankt voor jouw reactie, het duurt allemaal erg lang.

Afgelopen maandag wederom gebeld met Raomler en zij hebben aan een monteur doorgegeven om een afspraak met mij te maken. Tot op heden niet gebeurt, dus ik vraag mij af of zij dit wel gaan doen. Het vertrouwen is gedaald tot 0,0%

Als jij beweging in de situatie kan krijgen is dat te hopen, ik ben al aan het kijken naar een andere provider, wat zo gaat het vertrouwen echt weg……..

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Edje11 ,
Zullen we maar snel een monteur plannen dan:blush: . Ik stuur je zo een privé bericht over wanner het mogelijk is. 

Badge

Hoi @Denise. 

Monteur is vanmiddag, keurig op tijd, geweest.

Na wat zoeken heeft hij het probleem gevonden, hersteld en alles keurig opnieuw ingesteld.

De problemen moeten zijn verholpen.

Deze monteur was niet van Raomler (had ik ook niet verwacht:wink: )

Fijn dat je het voor mij hebt kunnen oplossen en regelen, bedankt!

Reputatie 4
Badge +6

Fijn dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen:muscle_tone3: (en op tijd was natuurlijk:nerd: ). 

WANNEER KOMT ER EEN MONTEUR!!!HONDERD KEER THUIS GEBLEVEN!!!!! IK WIL TV!