Beantwoord

Monteur komt pas over 10 dagen. Boos op KPN

  • 22 January 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Vandaag precies het zelfde met Kon ik ga er zo een Twitter uitgooien en via Insta Facebook of meerdere mensen zich WEER genaaid voelen door KPN, er wordt

Ze gaan een overeenkomst aan. Leveren niet of kunnen niet leveren op de

afgesproken datum , 

zeggen dat je  de Monteur tien dagen na lever datum pas kan komen 

voorzien van MB, (internet).. en elke medewerker zegt

vervolgens wat anders. 
 

dus KPN , wat wordt het !? Het interesseert jullie niks de klachten de forums en wat jullie leveren.. gelukkig kan je overstappen. Tegenwoordig .. MAAR ZAL HET ERUIT TWITTEREN EN INSTA .. velen mensen gaan weg bij Kon doordat ze weer veel beloven maar weinig doen, we hebben contact gehad met TROS radar .. kijk op Facebook of insta meld je aan want ze laten grove steken vallen met een onvriendelijke klantenservice en beloven ..  maar leveren niet

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 January 2020, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Amsterdam_zuidd . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal bijzonder vervelend! Ik begrijp dat we niet op de afgesproken datum kunnen leveren? Weet je ook waarom dat niet kan? Alle info is welkom

Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.