Beantwoord

monteur komt tot op heden niet

  • 16 September 2019
  • 8 reacties
  • 198 keer bekeken

Badge
Monteur komt wederom niet opdagen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 September 2019, 09:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +9
goedeavond .wel kom op het forum pebi dat is niet zo netjes. er zal hier een webcar medewerker naar kijken hoe het in mekaar zit. dus even afwachten.het zal zeker goed kommen. Fijne avond. 🤔😉
Badge
Monteur zou eerst vorige week vrijdag komen, toen kwam hij op zaterdag niet volgens afspraak en zijn we ook niet thuis dus. Vandaag gebeld met het nr in Weesp voor glasvezel monteur komt zeker meneer dat was om 11: 38 ,15,40 wederom gebeld met de vraag of de monteur zeker komt ja meneer de monteur komt zeker vandaag ik zit nu nog steeds te wachten en nog steeds geen monteur.
Badge
Ingevuld
Reputatie 7
Badge +9
Dit IS erg vervelend .hoop snel opgelost wordt 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Hopelijk komt de monteur nog in de loop van de avond. Maar het klinkt allemaal niet zo netjes.

Afspraak = Afspraak
Reputatie 7
Badge +22
Ik vind het raar dat een medewerk(st)er zegt dat de monteur komt. De monteurs komen niet op zondag. Vind dat erg vreemd! 🤔
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Pebi, welkom! Wat een vervelende situatie, zeg! Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, heel fijn. Als ik je gegevens opzoek, vind ik echter niets. Kan ik aan de hand van je profiel opmaken dat jij klant van T-Mobile bent? In dat geval zul je contact op moeten nemen met de klantenservice van T-Mobile. Zij sturen de monteur aan. Wij als KPN klantenservice kunnen hierin helaas niets voor je betekenen. Succes!