Beantwoord

Monteur komt voor de wensdatum van het abonnement

  • 29 November 2019
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

Klantnummer is ***. Abonnementsnummer is ***.

Wij hebben een abonnement afgesloten wat 27/12/2019 ingaat. Er is een afspraak gemaakt met een monteur op 12/12/2019, later was in de agenda niet mogelijk. Mijn vraag is: houdt dit in dat het abonnement nu ook ingaat op 12/12 ? 

Ik vraag dit omdat uw monteur ook de apparatuur van Solcon afsluit en ik niet het risico wil lopen dat we zonder wifi en tv verder moeten tot de 27/12. Het abonnement van Solcon loopt af op 28/12/2019.

Ik hoor graag uw reactie

Met vr. groet: Gilles Geschiere 

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 3 December 2019, 21:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Hoogelande, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Aan de hand van je klantnummer heb ik meteen even gekeken, en de ingangsdatum was in principe 10 december. Echter is die nu verplaatst naar 12 december, omdat de monteur op die datum kon. Alles wordt op dat moment aangesloten, en zal dan ook gaan werken! Dus je hoeft niet bang te zijn dat je zonder diensten komt te zitten ;) Ik begrijp dat je geen gebruik hebt (kunnen) maken van de overstapservice, dus tot en met de 28e betaal je dan wel dubbel.

Heb je zo voldoende informatie, of kan ik je nog ergens anders mee helpen? :slight_smile:

Dank Suzan

ik ben gerustgesteld

vr. Groet

Reputatie 7
Badge +21

@Hoogelande, graag gedaan! Fijn om te horen, en wie weet tot een volgende keer!

Ben blij met het antwoord.

H.groet

Reageer