Vraag

Monteur krijgt geen verbinding op experiabox

• 26 december 2017
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Hallo,

Vorige week is er een monteur langs gekomen om mijn nieuwe abonnement bij kpn aan te sluiten. Hierbij ging het om het aansluiten van de xperiabox v10. Echter kreeg de monteur de xperiabox niet aan de praat en ging enkel de groene lampjes van power en wireless branden, verder gebeurde er niks. De monteur snapte er ook niet veel van en heeft er een kwartier naar lopen staren en kwam tot de conclusie dat het hem niet ging lukken. Misschien lag het aan een verkeerde instelling bij de centrale. Ik had het idee dat hij het echte antwoord ook niet wist. Er is nu een nieuwe afspraak ingepland voor 9 januari, maar ik vrees dat er dan hetzelfde gaat gebeuren. Kunnen jullie zien of er misschien iets verkeerd is ingesteld? Het gaat om een appartementen complex waarbij ik een aparte meterkast heb. Hierin hangt een algemeen kastje van kpn die gesloten is en aan de zijkant van de algemene meterkast(die naast mijn meterkast zit) zit een israpunt 2. De internetkabel komt in mijn meterkast uit de grond. Het zou mooi zijn als iemand hier het probleem bekend voor komt of als kpn dit kan oplossen.

Ik wil in het nieuwe jaar namelijk wel graag internet in mijn appartement. Zou leuk zijn. Ik kan eventueel nog fotos of informatie toevoegen als dit het duidelijker maakt.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hey Brumtem, vervelend dat het niet in een keer aangesloten kon worden. Ik heb voor je gekeken en ik zie niets raars met je verbinding aan onze kant. Het kan zijn dat de monteur nog niet zo veel ervaring had met een aansluiting zoals de jouwe. Ik verwacht in ieder geval geen problemen bij de nieuwe afspraak op de 9e.

Reageer