Beantwoord

Monteur kwam te laat

  • 14 May 2021
  • 8 reacties
  • 298 keer bekeken

Vandaag kwam de monteur te laat. 
We hadden ook email dat zijn werk uitgevoerd was, terwijl nog niemand hier geweest was.

We hebben telefoon gekregen van KPN maar zonder internet al tegen 15 uur konden we niet meer wachten. 
De monteur is toch bij ons geweest maar aansluiting was allemaal zelf gedaan.

We gaan geen 75 euro betalen alleen voor bezoek. 

icon

Beste antwoord door N_Peppen 14 May 2021, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @N_Peppen,

Hoe bedoel je dat de “maar aansluiting was allemaal zelf gedaan?” Begrijp ik het nou goed dat de monteur niks heeft hoeven doen aan die KPN aansluiting?

Hallo @Dennis Schreve

We hebben zelf aansluiting geregeld voordat de monteur bij ons was. De monteur heeft alleen snelheid gecontroleerd. 

Net heb ik gezien dat we monteurbon met 0 euro hebben ontvangen. Dat vind ik heel netjes van KPN!! 

Reputatie 7
Badge +22

Net heb ik gezien dat we monteurbon met 0 euro hebben ontvangen. Dat vind ik heel netjes van KPN!! 

@N_Peppen fijn dat het is opgelost! Ik wens je een fijne avond, en alvast een goed weekend.

Ik heb net factuur ontvangen, terwijl op monteur bon 0 Euro staat, op de factuur toch 75 Euro installatiekosten staan. Dat is niet netjes van KPN.  

Opmerking monteur
Notitie: de klant heeft zelf alles aangesloten. Klant afspraak stond tussen 13:00 - 15:00, monteur (ik) was op locatie om
15:20. De klant heeft in verband hiermee zelf alles aangesloten, de klant stond er op dat ik dit verwerk in de PVO, wel
alles na gelopen en gecontroleerd. 1x itv id woonkamer is werkend gesteld, 2x super wifi, 1x id meterkast 1x op de 1ste
verdieping beiden werkend gesteld, gemeten snelheid 201Mbps DOWN/ 361Mbps UP. Gemeten snelheid woonkamer
200Mbps. Gemeten snelheid 1ste verdieping 198Mbps, gemeten snelheid zolder tevens werkkamer 150Mbps. klant
akkoord handtekening corona

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb net factuur ontvangen, terwijl op monteur bon 0 Euro staat, op de factuur toch 75 Euro installatiekosten staan. Dat is niet netjes van KPN.  

Beste @N_Peppen

Ik denk dat het wel goed komt, maar houd de bon nog even bij de hand. Lukt het eventueel om een printscreen (schreenshot) te plaatsen van de bon? Zorg wel dat jou adres en postcode hier niet op het forum komt te staan.

@Dennis Schreve bedankt alweer voor uw bericht🤗 ik hoop dat het goed komt. 

@6001585935 No cash , only invoice !