Beantwoord

monteur op afspraak is niet verschenen

  • 15 September 2020
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Vanmiddag om 15:00 uur afspraak met monteur voor aansluiting op glasvezelnet.

Er is niemand verschenen.

Gebeld met KPN om 16:10 uur. Agent kon niets vinden, maar zou het uitzoeken. Na 15 minuten nog geen reactie. Gesprek heb ik dan maar verbroken.

Voor niets ben ik thuis gebleven.

Gaat KPN dit oplossen? Hoe? Komt er een nieuwe afspraak? Op het forum zie ik dat KPN het knap lastig heeft met het nakomen van afspraken.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 September 2020, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @hans-dunselman . Welkom op het forum.

Erg vervelend dat je voor niks bent thuisgebleven. Heb jij nu koper diensten van KPN en zou je worden overgezet op glasvezel? 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Ook ik heb gelijksoortige ervaring, echter de problemen waren al een dag voor de komst van de monteur voorbij. Wat mij verbaast dat er geen communicatie is geweest van KPN zijde.