Beantwoord

Monteur vermist

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Aangezien jullie via e-mail niet te bereiken zijn, dan maar zo:

 

Ik vind dit een beetje belachelijk worden. Op de 31e van december zou er al een monteur langskomen, op dat moment waren er al bijna twee weken voorbij gegaan sinds de aanvraag. Die afspraak werd een dag van tevoren afgezegd.

Vandaag, de 14e, was de eerstvolgende mogelijke afspraak. Ik heb nu dus weer twee weken gewacht en ben vandaag nota bene tweeënhalf uur eerder uit mijn werk gekomen voor de afspraak van 15:00-17:00. Nu word ik weer rond tien voor vier gebeld dat deze ineens niet doorgaat.

We zijn nu alles bij elkaar bijna een maand verder, ik heb inmiddels behoorlijke kosten in de vorm van misgelopen loon gemaakt en dat om op een monteur te wachten die nog altijd niet is verschenen.

Mensen hebben wel meer te doen dan op afspraken te wachten die vervolgens steeds niet doorgaan. Ik ben morgenvroeg zelf niet eens thuis. Degene die wel thuis zal zijn, zal net uit zijn werk zijn gekomen en mogelijk dus niet open kunnen doen.

Het is prima als de monteur morgen tussen 08:00 en 10:00 komt. Ik zal er echter niet nog eens vrij voor nemen, dus of er open gedaan wordt door hen die wel thuis zijn, dat zal nog moeten blijken.

Mocht het morgen - om welke reden dan ook - niet goed lopen, dan zal KPN het ontvangen materiaal retour gezonden krijgen en zal ik een andere provider zoeken. We zien dus wel (weer) hoe het gaat lopen.

Hiermee vertrouw ik u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  Tevens ook gebruikersnaam aangepast, klantnummer was erin verwerkt. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 January 2020, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Tsja daar wordt een mens niet vrolijk van inderdaad. Er zal ongetwijfeld een rede voor zijn. Een medewerker gaat dit zeker oppakken. Vul je profiel helemaal in met klantnummer, adres, telefoonnummer etc. Dan kan hij/zij meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur.

Reputatie 6
Badge +9

Je kan je forumprofiel hier aanvullen

Ik zou ook even je klantnummer uit je post verwijderen en invullen in je profiel (is alleen zichtbaar voor webcare medewerkers).
Je kan je post bewerken door op de 3 stipjes onder je post te klikken en dan kiezen voor bewerken.

Reputatie 7

Hoi @Gebruiker9078, welkom op het forum. Het bezoek van de monteur kon niet zonder slag of stoot doorgang vinden begrijp ik. Het wachten daarop is niet fijn natuurlijk. Ik zie dat de levering van het signaal vertraagd was, dat betekent dat de monteur in december ook niets zou hebben kunnen doen als hij wel was gekomen. Voor het verplaatsen van de afspraak eerder deze week zie ik geen reden staan, wel zie ik dat hij inmiddels wel is geweest. Als ik de verbinding nu nakijk, heeft hij alles ook kunnen aansluiten. Werkt de verbinding nu ook goed voor jou?