Beantwoord

Monteur verplaatst vanwege corona, nu verandert aansluitdatum mee. Kom ik zonder diensten te zitten?

  • 1 July 2022
  • 4 reacties
  • 61 keer bekeken

Hi,

Eind mei heb ik een internet + TV abonnement afgesloten bij KPN, deze zou 1 juli in gaan.

Nu is het zo dat ik persé een monteur langs moet krijgen voor het aansluiten van glasvezel. Deze kabel, van het glasvezel kastje (type NT) naar het modem kan ik zelf ook natuurlijk.

De monteur zou eigenlijk vandaag langskomen, maar wegens corona moest ik de afspraak verplaatsen naar donderdag 7 juli (eerstvolgende moment). In de bevestigingsmail kwam ik er echter achter dat dan ook de startdatum 7 juli wordt?

 

Dus, wanneer Ziggo besluit om zoals afgesproken, inderdaad vandaag mijn abonnement te stoppen, zit ik 6 dagen zonder internet? 

Al contact gehad met de klantenservice, maar er is niemand die iets kan doen omdat er persé een monteur moet komen.…

Alles is zoals gezegd al aangesloten, het enige dat er voor mij nog moet gebeuren is het actief maken van het abonnement (glasvezel kastje geeft geen groen lampje bij 'Glas', wel bij 'Power' en 'Ethernet').

Prima dat er daarna alsnog een monteur komt (zoals de vorige keer, beetje overbodig)..

 

De klantenservice zelf kon alleen een melding maken naar de back office met het verzoek een afspraak eerder in te plannen, maar goed, mocht dat niet lukken en mijn Ziggo abonnement stopt, heb ik toch wel een probleem...

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 July 2022, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @RFaith als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt bij KPN vervalt je Ziggo-abo pas bij activatie KPN.

 

Hallo @JanD, dat klopt inderdaad, echter heb ik het abonnement handmatig/zelf stopgezet, dus dan zit dat (als ik het goed heb, liever fout in dit geval), net weer anders.

@RFaith Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt dus géén gebruik gemaakt van de overstapservice? 

Hopelijk heb je niet te veel last gehad van corona klachten, fijn dat je weer beter bent.

 

echter heb ik het abonnement handmatig/zelf stopgezet, dus dan zit dat (als ik het goed heb, liever fout in dit geval), net weer anders.

 

Dan zul je inderdaad een korte periode geen internet hebben als je zelf opgezegd hebt en dit niet meer kan annuleren/wijzigen. Ik zou adviseren even te bellen naar de internet afdeling (opzegafdeling kan veel minder qua op laatste moment annuleren van een opzegging).

 

Ook is er misschien een tijdelijke oplossing, heb je toevallig KPN mobiel?