Vraag

monteur zegt afspraak af

  • 31 December 2019
  • 11 reacties
  • 200 keer bekeken

Beste Mensen van KPN,

 

2 januari zouden jullie bij ons het internet aansluiten. Helaas hebben jullie deze afspraak afgezegd. :-(

En ook weten jullie niet wanneer  de aansluiting plaats gaat vinden.

Ben totaal niet blij als nieuwe klant .

Kunnen jullie dit probleem met spoed oplossen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @patrick773, welkom hier. Dat is geen goed begin natuurlijk. Mijn inschatting is dat om de één of andere reden het signaal niet op tijd geleverd kan worden, en daardoor de monteur ook verplaatst moet gaan worden. Anders staat ‘ie voor niets op de stoep. Maar ik controleer het graag voor je. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Paul, jullie kunnen nu mijn privé gegevens inzien. Dus nu kan je verder Paul. Hoor graag van je. Mvg patri

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb de order bekeken en het is zoals ik al dacht. Door een vertraging (van technische aard) van de order wordt 2 januari niet gehaald. Daardoor is de monteur dus vooralsnog uit de planning gehaald. Zodra er een nieuwe datum bekend is wordt er contact met je opgenomen voor een nieuwe afspraak. Aangezien je gebruik maakt van de overstapservice zul je wel gewoon diensten blijven houden van je huidige provider tot je daadwerkelijk overgaat naar KPN. Excuses voor het ongemak! Ik kan helaas niets doen om dit te bespoedigen.

Goedemorgen en de beste wensen voor 2020,

 

Bedankt voor het antwoordt. Ben er totaal niet blij mee. En hoop dan ook niet dat dit nog lang gaat duren!!

Kunnen jullie ons verzekeren dat wij deze maand nog een aansluiting krijgen via jullie?

Ik heb de order bekeken en het is zoals ik al dacht. Door een vertraging (van technische aard) van de order wordt 2 januari niet gehaald. Daardoor is de monteur dus vooralsnog uit de planning gehaald. Zodra er een nieuwe datum bekend is wordt er contact met je opgenomen voor een nieuwe afspraak. Aangezien je gebruik maakt van de overstapservice zul je wel gewoon diensten blijven houden van je huidige provider tot je daadwerkelijk overgaat naar KPN. Excuses voor het ongemak! Ik kan helaas niets doen om dit te bespoedigen.

Goedemorgen en de beste wensen voor 2020,

 

Bedankt voor het antwoordt. Ben er totaal niet blij mee. En hoop dan ook niet dat dit nog lang gaat duren!!

Kunnen jullie ons verzekeren dat wij deze maand nog een aansluiting krijgen via jullie?

Beste mensen van KPN<

 

Dit is de nieuwe bestelstatus…..?? Zie tekst hier onder

Maar we hebben al lang het installatiepakket binnen.

Is 06-01 de nieuwe datum dat de monteur langs komt???

 

gr patrick

 

--Uiterlijk 3 dagen voor 06-01-2020 ontvangt je jouw installatiepakket.--

Reputatie 7
Badge +25

Goedemorgen en de beste wensen voor 2020,

 

Bedankt voor het antwoordt. Ben er totaal niet blij mee. En hoop dan ook niet dat dit nog lang gaat duren!!

Kunnen jullie ons verzekeren dat wij deze maand nog een aansluiting krijgen via jullie?

 

Hi Patrick, jij ook de beste wensen! Nee, ik had al een beetje verwacht dat je er niet blij mee zou zijn. Ik kan je nog geen garanties geven aangezien de achterliggende afdeling dat ook niet kan.

Er is nog geen harde datum dus 06-01 is vooralsnog niet de datum dat de monteur langs komt. De afdeling die de bestelling in de gaten houdt neemt altijd eerst contact op om een monteur te plannen. Je kan het beste dus hun telefoontje afwachten. Tussentijds wil ik het natuurlijk ook voor je in de peiling houden.

Goedemorgen Paul en mensen van KPN,

 

Update van mijn kant. Zaterdag naar de KPN winkel in Ede geweest. Om eens te vragen live in de winkel wat de status is omtrent onze nieuwe aansluiting.

Antwoordt was helder… konden ze niets over zeggen wanneer het zou werken. Vonden het wel .. heel vervelend hun oplossing was wel verrassend …. zoek een andere provider ..wat??!!!

 

Ben een nieuwe klant zonder werkende aansluiting.

 

Krijg je dit te horen… Jullie begrijpen het ongeloof denk ik??

 

Hoe nu verder?

 

 

En toen werd het heel stil… rond mijn laatste tekst op dit forum… :disappointed_relieved:  bij de KPN  helpdesk...

Reputatie 7
Badge +25

Ik zie dat mijn collega's nog altijd bezig zijn met de order. Zij nemen contact met je op zodra er meer bekend is zoals een datum. Een KPN winkel kan, net als ik, hierin ook niets bespoedigen.. Het is echt een kwestie van afwachten op het verlossende telefoontje.

Op het forum kan een reactie overigens soms even duren. 

Beste Paul en KPN,

 

We kregen vanochtend bericht dat we een afspraak konden inplannen online. Voor de installatie met de monteur.

 

Dus ik dacht even kijken op jullie site…

Krijg ik deze melding…  Je kunt op dit moment geen monteur inplannen. Probeer het later nog eens???