Vraag

Monteur zelf inplannen?

  • 15 March 2019
  • 6 reacties
  • 546 keer bekeken

Ik heb voor mijn moeder een KPN pakket uitgezocht met monteur voor de 22e..

Nou krijg ik mail dat ik nog geen monteur heb ingepland !!

Lekker vaag weer. Kan ik nog weer een keer naar de winkel.


Helaas heeft de winkel geen telefoon.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Reinier_GIE
Misschien beter even 0800 0402 bellen?
@Reinier_GIE Jammer dat het allemaal zo warrig gaat. Zat er in dat mailtje ook een link naar een website? Volgens mij kun je dan zelf een monteur voor haar plannen.
Mocht je hier meer hulp bij, kan ik je helpen. Is er haast bij geboden raad ik 0800 0402 aan ( gratis )
In de winkel konden ze er niks aan doen. Ook 08000402 kon er niks meer aan doen.
Ik krijg een tijdelijk tv pakket. Maar ja dan heb je geen telefoon.
Jammer dat kpn hun fout niet hersteld.
Is er uiteindelijk wel een monteur ingepland, Reinier?
Ja dat had ik meteen na het bezoek in de winkel gedaan. Maar de wensdatum was niet meer mogelijk.
dan is het weer "sorry kunnen we niks aan doen"
Jammer! Als ik ook maar het kleinste vermoeden had, dat het mij wel zou lukken, had ik dat uiteraard gedaan. Maar we zijn afhankelijk van de monteurs capaciteit. Excuus daarvoor.