Inmiddels meerdere keren contact gehad met kpn om een datum te kiezen dat de installatie monteur mijn tv en internet komt installeren. 3 juli zijn we overeengekomen voor 23 juli. Nu zijn er echter wat privé omstandigheden waardoor het niet door kan gaan..
Als ik op de link in mijn afspraak email druk, kan ik geen latere datum kiezen. Alles is onbeschikbaar.. Aangezien ik dagelijks van 0800 tot 1730 werk. Ben ik dan onbereikbaar.
Is het mogelijk dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt vanaf 1 augustus? En kan ik hiervoor worden gebeld na 1730? Ik heb al meerdere malen contact gezocht per telefoon en/of chat, en wordt er een beetje simpel van, vooral over de manier van de 'hulp'. En met name dat na 40 min wachten aan de telefoon de hoorn er opgegooid wordt..
Vanaf 1 augustus kan er dagelijks tussen 1500 - 1700 uur een monteur langs komen.
Alvast bedankt! 😁
Beste antwoord door Alex van KPN
Bekijk origineel