Beantwoord

Monteurs afspraak is niet online aan te passen.

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 185 keer bekeken

Beste KPN,

Inmiddels meerdere keren contact gehad met kpn om een datum te kiezen dat de installatie monteur mijn tv en internet komt installeren. 3 juli zijn we overeengekomen voor 23 juli. Nu zijn er echter wat privé omstandigheden waardoor het niet door kan gaan..

Als ik op de link in mijn afspraak email druk, kan ik geen latere datum kiezen. Alles is onbeschikbaar.. Aangezien ik dagelijks van 0800 tot 1730 werk. Ben ik dan onbereikbaar.

Is het mogelijk dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt vanaf 1 augustus? En kan ik hiervoor worden gebeld na 1730? Ik heb al meerdere malen contact gezocht per telefoon en/of chat, en wordt er een beetje simpel van, vooral over de manier van de 'hulp'. En met name dat na 40 min wachten aan de telefoon de hoorn er opgegooid wordt..

Vanaf 1 augustus kan er dagelijks tussen 1500 - 1700 uur een monteur langs komen.

Alvast bedankt! 😁
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 July 2019, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Soja

Ik heb jou verhaal doorgestuurd naar de KPN Moderators, die pakken het verder op met je. 😉
Beste Dennis,

Hartelijk dank. Ik wacht eventjes af.

Met vriendelijke groet,
Sophie Margot Verleun
Reputatie 7
Badge +24
Hi Soja, welkom hier.

Ik krijg inderdaad ook een foutmelding. Ik heb een paar handige mensen aangesproken om te kijken waar dit aan ligt, ik doe mijn best om het op 1 augustus te laten inplannen tussen 15 en 17 en anders iets later op hetzelfde tijdstip. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor jij het ook. 🙂
Hi Alex_P,

Hartelijk dank. Ik hoop het, ik wacht rustig af!

Voor nu alvast bedankt (:
Reputatie 7
Badge +24
Is geregeld: 1 Augustus 2019 tussen 15:00 - 17:00. Zet het dus in je agenda. 😉
Hartelijk dank! Staat erin! 😁
Reputatie 7
Badge +24
Top, graag gedaan. Je weet ons te vinden mochten we nog iets voor je kunnen doen. 🙂