Vraag

Monteurs afspraak niet nakomen.

• 12 september 2016
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Beste Kpn.
2 weken terug een alles in 1 pakket besteld
Afspraak gemaakt voor een monteur voor op 20 september.
Vervolgens meerdere mail gekregen om afspraak te maken terwijl hij op 20 september stond.
Heb vervolgens gebeld om de afspraak voor op 20 september te verzekeren.
In dat gesprek de afspraak kort gesloten voor tussen 13 en 15 uur op 20 september.
Word net gebeld dat er geen afspraak staat en nu pas op 13 oktober kan.
Nou ben ik vrij flexibel maar dit ia wel zeer amateuristisch van jullie en dat jullie je poot stijf houden en niet met een klantvriendelijke oplossing komen vind ik best een irritante situatie.
Ik voldoe aan alle eisen en door jullie communicatie ben ik als verse klant gelijk de dupe. Denk aan geen internet en wifi waardoor de mb ,s er hard doorheen vliegen en ik extra kosten heb.
Toch een terleurstelling en al heeft het waarschijnlijk weinig zin om dit te sturen toch ben ik het ff kwijt.
Gr Carlos

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat voor aansluiting is dit precies? Anders kan je in iedergeval die Experiabox zelf even aansluiten
Een afspraak voor met een monteur voor wifi en tv.
Reputatie 7
Badge +18
Misschien dat dit u eventueel kan helpen: Hoe Installeer ik zelf de Experia Box?
Hey Dennis bedankt .
Het gaat vooral over de internet verbinding met wifi.
Die zou volgende week gebeuren volgens afspraak. En die komen ze dan niet na.
Dat is gewoon erg irritant en amateuristisch.
Maar het is wat het is blijkbaar bij kpn.
Thanks
Reputatie 7
Badge +18
Ik hoop dat u hier uit kunt komen. Zo ja, dan heeft u in ieder geval geleerd hoe u het zelf kunt doen. 😉 Mocht u er niet uit komen, dan hoor ik het graag! :8
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Carlos. Dit is inderdaad een slechte zaak. Mijn excuses hiervoor!

Ik verwacht niet dat ik alsnog eerder een monteur kan inplannen. Wel ben ik benieuwd wat er fout is gegaan en zoek ik graag uit of een tussentijdse oplossing mogelijk is. Bijvoorbeeld een 'noodpakket' bestaande uit een 4G router. Hopelijk overbrugt dat deze periode wat makkelijker. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Dag Carlos, ik heb geen reactie meer gezien op mijn privébericht. Kan ik je hier nog mee helpen? Dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Reageer