Beste Kpn.
2 weken terug een alles in 1 pakket besteld
Afspraak gemaakt voor een monteur voor op 20 september.
Vervolgens meerdere mail gekregen om afspraak te maken terwijl hij op 20 september stond.
Heb vervolgens gebeld om de afspraak voor op 20 september te verzekeren.
In dat gesprek de afspraak kort gesloten voor tussen 13 en 15 uur op 20 september.
Word net gebeld dat er geen afspraak staat en nu pas op 13 oktober kan.
Nou ben ik vrij flexibel maar dit ia wel zeer amateuristisch van jullie en dat jullie je poot stijf houden en niet met een klantvriendelijke oplossing komen vind ik best een irritante situatie.
Ik voldoe aan alle eisen en door jullie communicatie ben ik als verse klant gelijk de dupe. Denk aan geen internet en wifi waardoor de mb ,s er hard doorheen vliegen en ik extra kosten heb.
Toch een terleurstelling en al heeft het waarschijnlijk weinig zin om dit te sturen toch ben ik het ff kwijt.
Gr Carlos